14. Caterpillar Rally - ERC

30.03.2015 19:49

Vítejte dámy a pánové u reportu z úspěšného Caterpillaru.

 

Jak jsem již psal bylo třeba být připraven na vyhlášený hon na moje pozice. Čekal jsem proto velký tlak od šestice jezdců, z čehož se jeden odhlásil. Nicméně konkurence v Legendách byla doopravdy nadprůměrná a proto bylo nutné se soustředit na každý detail nejen trati, ale i techniky. Pochopitelně pokračuje období, kdy jsem se zřekl alko nápojů a rozhodně to nebylo na škodu výkonů. Věřím, že i fyzická příprava přišla vhod, i když ti mladí jsou často hodně zhýčkaní Playstationama, X-boxama, Facebookama a podobnýma k životu nezbytnýma doplňkama. Teda já jsem na Twitru, ale všichni víme (kamarádi moji) proč tomu tak je a názor na ostatní to nemění - nicméně to jsem odbočil.

V sobotu proběhl test v tzv. Doktorlandu, kde mám tu možnost testovat na stejném povrchu, který se nachází na Caterpillaru a spolu s Fagasem proběhl test. Nastavení se zdálo ideální do prvního průjezdu shakem. Zde jsem zjistil, že to má určité mouchy a proto jsem musel udělat nějaké úpravy a ty dle mého rozhodly celý závod v můj prospěch. To ale předbíhám. Z minulých ročníků bylo jasné, jaký jezdecký styl je v garážích ten rychlejší pro naše předepsané pneu, ale nejsem sám, kdo to ví a kdo jezde tzv. "plíseň" nebo "Hráčkovinu". Nicméně hned na první RZ jsem se dostal do slušného vedení (stejně jako loni). Tento jsem si jízdou, kdy jsem se snažil jet bez chyb hlídal. Pravda je, že mě Dave porážel, ale rozdíly nebyly velké a proto se jeho ztráta nijak dramaticky nezmenšovala. Nejsem si 100% jist, ale myslím, že poměr vyhraných RZ byl 4:2 pro Dava, což není na první pohled bohviečo, ale účel světí prostředky. Je pravda, že na poslední RZ jsem místy zvolil styl smyku a ihned zjistil, že jsem si malinko hrál s ohněm, protože David jel velice rychle. I ostatní kluci v Legendách jeli velice dobře - Vatanen, Handl, Holínek, Benqué, ale i ostatní předvedli, že nedají nic zadarmo. Navíc Boží mlýny melou a závodník, který nejen mě, ale všem soupeřům přeje vždy jen to zlé a dává to zřetelně najevo dojel oproti velkohubým prohlášením mimo stupně vítězů. Všichni víte kdo to je :-D . Je to .... tlučhuba :-D. 

Sice zatím neznám pořadí v Team Trophy, ale bohužel mé kolegy postihly problémy, kdy Filda urval kolo a Basso nedal dost benálu do nádrže a tak měl příděl.

Byl to napínavý závod, kde nebylo nouze o dramatické momenty a pěkné souboje. Moc děkuji své paní za bombastický catering. 

Tak se uvidíme na Greatu chlapci... ;-)

Doktor