3. YU Reli 1000 Okuka

12.10.2015 18:10

Nazdárek,

 

tak jsem zde s reporterm z Yugošky. Ta je pro mě o něco málo náročnější, protože se jedná o můj pořadatelský závod a tak jsem víc chystal věci okolo, než auto. Nicméně byla provedena jedna zásadní úprava a to výměna řemínku, který se tvářil už tak na hraně a nebylo třeba nijak riskovat. Matematika klasifikační tabulky byla jasná. Musel jsem dojet na čtvrtém místě a nemusel jsem se dívat kdo jak jede a na které pozici. A dá se říci, že jsem tomu celý závod podřídil.

 

Hned od začátku zato vzal Dejv Kubeš a začal si budovat náskok. Já jsem se soustředil na ono čtvrté místo a nechtěl jsem se nechat strhnout k souboji s dravě jedoucím Benguém, se kterým o setinky bojoval Holínek. Po první RZ jsem se pohyboval na třetím fleku v desetinách s klukama, ale po druhé jsem spadl na čtvrté místo a tam zůstal až do konce. Moje ztráta na bojující dvojci přede mnou pomalu narůstala a za mnou bylo již po třetí RZ nějakých 14 sekund. 

 

Do čtvrté RZ jsem si malinko poopravil výkon a snažil se jet na přesnost a maximálně bez chyb. To se povedlo a výsledek tomu taky napovídal. Náskok na páté místo se rozrostl na docela luxusních 24 sekund. Směrem dopředu se toho moc nestalo, protože první trojce jela téměř shodný čas, takže žádný velký útok na bednu se nekonal. V předposlední RZ se nic zásadního nezměnilo. Před poslední RZ přišla lehká nervozita - pod tíhou okamžiku. Tím, že náskok byl skoro půl minuty jsem si mohl dovolit jet doopravdy pomalu a s jistotou, že nikde nic nepoškodím...

 

To se povedlo a celkové čtvrté místo v Legend Trophy nám zajistilo celkové vítězství za rok 2015 v této kategorii. Druhé místo si vybojoval Dejv Kubeš a na třetí místo klesl Michal Holínek.

 

1  Küzmič 15 6 12 5 15 12 8 73
(Ondřej Dočkal)
2  Kubeš 12 15 8 6 5 10 15 71
(David Kubeš)
3  Holínek 8 12 10 10 12 6 10 68
(Michal Holínek)
4  Bengué 6 - 15 15 - 8 12 56
(Roman Kalík)
5  Vatanen 10 8 6 8 8 1 5 46
(Jan Zbranek)
6  Al-Attiyah 1 10 - - 10 5 6 32
(Robin Šiška)
7  Ojeda 4 5 5 4 - - - 18
(Petr Bábek)
8  Duval - - - - - 15 - 15
(Tomáš Pikner)

 

Nyní vyvstává otázka, co bude příští rok... Budeme zase - už po čtvrté - obhajovat titul v Legendách, nebo to bude přestup mezi 4WD? V tento okamžik nemůžeme vyloučit ani jednu variantu. Co můžeme potvrdit, že se nemění složení našeho DOKTOR RACINGu.

 

A s tímto se loučím a těším se na viděnou na tratích zimního Wintru.

 

Zdarec, Doktor