Malenovická skalka - ZedArt - zlatý hattrick unikl

12.08.2012 15:12

Vítej zlatý hattricku jsem si zařvat nemohl :-(

 

Sobotní ráno vyvolalo pochyby o startu soutěže, protože deštivá fronta zasáhla Zlíneček. Nicméně počasí se pár hodin před startem uklidnilo a nakonec jsme všichni zůčastnění zjistili, že v lese je relativně sucho. Do auta nám s Fagasem přibyl i "pouze divák" Darnische, který pomohl s navigací na místo konání. Prohlídka tratí nám ihned naznačila, že nás čeká pěkná trať, členitá se změnou povrchů. Auto bylo nastaveno na tento druh terénu dobře. Dokonce byly připraveny stříhané sjeté ripmaxy. Bohužel Blocky nejsou doma na skladě.

 

Soutěž měla celkem 5 RZ, s tím, že poslední RZ byla spojená, tudíž nejdelší.

RZ1 - Jel jsem relativně opatrně a byly tam chyby nejen na trati, ale taky s orientací na trati. Takové to seznamování se stratí a taky malinko rozjetí se při absenci trenirovnky před závodem. Dle časů bylo hned jasné, že pojedeme (sledovaná trojce historiků) v sekundách.

RZ2 - chtěl jsem přitlačit. Ale bouda hned po startu nahlodala psychiku. Výsledek nebyl špatný, ale mohl být daleko lepší. Fagaso před cílem vyjel lehce mimo trať a bohužel si namotal trávu do předního kola, které se mu tímto zablokovalo a tudíž jel RZ-tu znova s 10sek. penalizací.

RZ3 - zase chyba hned po startu a ve finále ještě horší čas než v prním průjezdu. Tohle jsou prostě chyby, které rozhodují a jak je jasné už z nadpisu doopravdy rozhodly.

RZ4 - z druhého průjezdu jsem si věřil na rovinatou pasáž a právě tam jsem chtěl jet doopravdy naplno. Bohužel právě tam jsem udělal asi definitivně rozhodující chybu, kdy jsem si najel příliš doprava při nájezdu do jednoho z retardérů a auto se ocitlo v šáší, ze kterého ho bylo nutné dostat rukou. V těchto rychlých pasážích se taková chyba prostě musela projevit a po této RZ bylo pořadí docela jasné. Radek totiž trefil puk a tak ztráta i náskok byly v podstatě jasné

RZ5 - pes na cestě. Zase v té rychlé pasáži průser. Tentokráte se jela sice opačně, ale starší muž s jeho nemalým psiskem jsem potkal prostě jenom já. Takže po dojezdu jsem dal všem ostatním lekci ze "slušné" mluvy. A že byla výživná...

 

Jak to bylo časově? Zde v mini tabulce se můžete podívat ...

 

Martin Hanák Historik 02:07,4 02:12,0 02:06,0 02:08,4 03:21,5

 

Ondra Dočkal Historik 02:07,2 02:12,4 02:10,3 02:12,2 03:21,0

 

Radek Hobza Historik 02:05,4 02:22,3 02:06,8 02:21,0 03:26,4

Závody to byly doopravdy pěkné, Banny si vyjel první pohár a proto mu míří sportovní gratulace. Boj o celkové pořadí v historicích graduje. Rozdíl jednoho bodu mezi Fagasem (43b.) a Küzmičem (42b.) slibuje velké boje v posledních dvou avizovaných soutěžích...

 

Díky za pozornost a VIVA YUGOSLAVIA ...