Rozhor s Ch. Ingramem (Ivoš Šimeček)

08.04.2019 17:57

Ahoj Ivo, jak hodnotíš svůj rok 2018 z pohledu tvého působení v NEXTU?

Ahoj, Užil, bojoval jsem celý rok s autem i sám se sebou. Snažil jsem se lepit na paty Doktorovi a celkově se pohybovat v 10. Někdy se to vedlo a někdy zase ne. Problém byl jen na Criteriu, kde jsem ustřelil kolo. Ten závod je pro mě prokletý, ještě ani jednou jsem ho nedojel bez VP. Povedlo se mi zajet párkrát nějaký dobrý výsledek tak jsem spokojený. 

 

A co nové působiště u nás v Doktor Racingu?

 Byla to změna, která mě nakopla k tomu se tomu víc věnovat a snažit se na každém závodě podat dobrý výsledek. 

 

Který povrch máš nejradši? Kluzký Catr, asfalt, nebo šotka?

Všechno má své kouzlo. Na asfaltu mě baví jezdit rychle a přesně, na Catru korigovat smyk a zároveň neztrácet, ale nejvíc mě baví šotolina. Měšťák si vyčistí smogem zníčené plíce a tratě připomínájící Finskou rally nebo Argentinskou rally mají prostě své kouzlo.

 

Který závod je tvůj nejoblíbenější a proč?

Já mám rad všechny, buď z dětství kdy jsem se chodil dívat s tatou na závody dřív než kolem toho byl takový boom. Ale nejradši mám Great Cross. Jsou tam skvělé tratě, stromky, kořínky, bahno, panorama na hřbitov, dlouhé erzety a vždy jsem odjížděl s úsměvem. 

 

Naopak který zrovna moc nemusíš a proč?

Ještě ani jednou jsem neodjížděl s úsměvem z Criteria ve Fryštáku. tratě jsou tam úžasné, ale buď za to mohla technická závada a nebo urvané kolo dva roky po sobě. 

Jestli se nepletu studuješ na sládka, což je docela neobvyklé, tak co nám řekneš o tomhle. Máš rád pivo a jaké?

Ano studuju učební obor pivovarník/sladovnik v Litovli. Chtěl jsem studovat něco co mě bude bavit a naplňovat. Má to sice i své špatné stránky jako neustále to samé uklízet a udržovat v čistotě, ale nic se nevyrovná vůni čerstvě uvařeného piva a nebo natočeného piva z ležáckého tanku do kríglu. Nejradši mám Litovelského Gustava. Zajímavé piva z minipivovarů taky nejsou k zahození. 

 

A co holky?

Zatím je to rok a něco k tomu co holku mám a jsem rád že mě podporuje v tom co dělám. 

 

Dřív bývalo na závodu zvykem (již jsem to dlouho neslyšel), že se ti říkalo Justin, tak se musím zeptat jakou hudbu preferuješ?

Naštěstí tohle je už dávno za mnou a s odstupem času si sám sobě pokládám otázku proč jsem něco takového poslouchal.. Poslouchám téměř všechny žánry hudby. většinou je to podle nálad co si pustím. Poslouchám většinou to co mě osloví bez ohledu na toho kdo to dělá. 

 

A jak se díváš na angažování bratra do Doktor Racingu?

Konečně přišel čas aby taky ukázal co je v něm. 

 

A co cíle pro rok 2019?

Dotáhnout auto tak, aby se nesypalo a posunulo se dál, bojovat na každém zavodě o body a hlavně si to užit.

 

Chceš něco vzkázat čtenářům na závěr?

Sledujte Next a pijte dobré pivo. :)