1. Barrel Rally – WINTER

21.11.2013 21:15

Velmi dobrý počin, jak začít winter sezónu. V tělocvičně si toho ještě užijeme dost, a tak začít na asfaltovém prostoru u Slušovické dostihovky byl docela slušný nápad. Kluci to jeli omrknout den před závodem. Já jsem se chtěl věnovat nějaké té trenirovce, ale nečekaný “výlet“ to nějak znemožnil. No aspoň jsem zběžně nachystal auto a v sobotu ráno dřív, než bylo třeba se to frčelo směr Slušovice.

 

Po postavení trati bylo dost času sednout si – dát si ranní pifko no a taky bylo Bohdana, takže se aj červík vypálil. Dali jsme shakedown a schylovalo se na start. Konkurence se sešla doopravdy velmi slušná – historici jsou jednoznačně na vzestupu. Pochopitelně favoritem byl Panizzi, ale je třeba sportovně přiznat, že nebyl po nějakém večůrku jaksi ve formě a před poslední RZ měl tech. problém. Ale pěkně po pořádku.

 

Do první RZ jsem šel s tím nedivočit a hlavně netrefit cíl – to jsem si vždy opakoval v poslední zatáčce před cílem, protože těch už bylo dost. Jízda byla klidná, přesná, i když jsem se tam jednou snažil přetlačit schody od tribuny – fakt neuhla. Výsledkem bylo třetí místo celkově, což bylo moc hezké, ale ztráta na první dvojci (Kutal, Robert) 6 sekund byla docela hodně. Na druhou stranu se za mnou na čtvrtém a pátém místě seřadili Andreucci a Panizzi. Bylo jasné, že tady se bude odehrávat souboj. Ve druhé RZ se do tohoto souboje přidal agilní a dravě jedoucí Kubeš a určitě ještě šilhali i Loix a Handl. Rozhodně se po RZ2 schylovalo na velký boj mezi třetí a osmou příčkou. Třetí RZ se docela povedla i z pohledu ztráty na vedoucí, o celkové vítězství tvrdě bojující duo. Panizzi se dostával do formy a tak jsem byl rád, že jsem měl náskok cca 6-ti sekund a další čtyři zpět byl Andreucci. Kubeš, Loix a Handl už měli zhruba 15 sekund ztrátu. RZ 4 se odehrála s docela stejným scénářem, jenom vypadl Loix, který urval zavěšení. Bohužel se začalo významně zatahovat a pršet. Bylo rozhodnuto, že RZ5 se pojede i za tohoto, při startu mírného deště. Bohužel pro Panizziho ještě před odstartováním měl nějaké technické problémy a odstartoval s desetisekundovým zpožděním. Tou dobou jsem já už byl na trati a jel velmi opatrně – vědom si svého náskoku. To se vyplatilo a celkové třetí místo a vítězství v Historic Trophy bylo po zrušení RZ6 v kapse.

 

Takže nakonec zavládla spokojenost, ale to počasí nám letos teda dává pořádnou sodu. No v tělocvičně pršet nebude, ale tam v rámci H.T. můžu zapomenout na místa někde nahoře v celkovém pořadí. Uvidíme...