16. Caterpillar Rally - NEXT

01.05.2017 18:40

Ahojte všici,

tak jsem tu zas se svýma blábolama o tom svém účinkování. A když už jsme u těch blábolů ... Rád bych dementoval (a velmi důrazně) dost ubohé kecy, které o mě jdou na Intercupu. Jestli tam o mě někdo roznáší, že mám kvůli nějaké protizákonné činnosti (chuligánství) soudem zakázaný vstup na fotbalové stadiony, tak bych si rád poslechl z kama to máš (pro mě neznámý lháři a hrdino). Nikdy jsem se netajil mentalitou ultras, ale do zákazu vstupu apod. je to dost daleko. Jo a taky neodcházím z Graspa (nebo o tom zatím nevím) a nehodlám se znovu odstěhovat do Irska - kdosi už fakt neví coby kundal. No nic snad se jenom někdo "malinko" spletl.

A poďme se bavit o rc zábavě. Na Caterpillar jsem se aj docela připravoval, ale trenirovky bylo relativně málo. Jsem docela spokojen jak jsem si nastavil auto. V daných možnostech je to snad dobré. Jsou objednány nějaké díly, které by nám měly pomoci to ještě vypilovat, protože konkurence rozhodně nespí. Doufal jsem v umístění někde kolem 6-7 místa. Hned první RZ však ukázala, že kluci jedou fakt o dost líp a to že mě buchají dvě dvoukolky bylo pro mě nejen velmi nepříjemné překvapení, ale hlavně uvedení do tvrdé reality. Snažil jsem se přenastavovat výkon, ale nic nepomáhalo. Ve dvojce měl technické problémy Filda Kopejda, takže jsem se na chvilku posunul na sedmý flek, ale jenom dočasně. Dravě jednoucí Wiegand šel ve trojce před nás. A ani nezamával a byl fuč. Mám pocit, že jsem bojoval víc sám ze sebou. Místy je v tom i psychika... Je třeba se zlepšovat...

Závod měl oproti loňskému roku jenom 6 RZ. No možná mohlo být 7. Tratě doznaly určitých změn - a musím říct, že k lepšímu. Sice se muselo cosi semo-tamo přestavět, ale harmec byl udělaný tak, že byl čas. Až na ten nešťastný zásek noťásku fungovalo vše velmi dobře. On-liny zvládáme s Mirdou už automaticky, nový výsledkový monitor plnil svoji funkci na 98%, startovací noťas po úpravě naprosto perfišto. Musím poděkovat Zbyňovi za zapůjčení schodnic a všem ostatním za účast a pěknou neděli. A ten kotel srandy co byl na Sokecu po závodě - ten by nám mohl kde kdo závidět. Takových fórů se sešlo, že už dlouho ne...

Mějte se hezky! 

X by Doktor