17. Caterpillar Rally

01.05.2018 09:20

Nazdar všici čtenáří dobré vůle - ti ostatní odchod!

Tak máme za sebou Catr 2018. Hned na úvod chci říct, že to byl traťově snad nejlepší Catr co jsem kdy absolvoval. Chtěl jsem se na tento závod dobře připravit a tak jsem si šel dvakrát zatrénovat na tratě Icy Graspo, které jsou garážím velmi podobné. Nevím, jestli to mělo v konečném výsledku nějaký pozitivní vliv, ale myslím, že ano. Mohlo to dopadnout i tak, že nás porazí jak Ingram, tak Taylor. 

Jedničku jsem pojal velmi VELMI opatrně, ale možná zde se projevil ta trnirovka, kdy jsem si myslel, že jsem jel až moc pomalu a byl z toho devátý flek a 9 buchet na vedoucího.

Na dvojce jsem dojel do cíle s tím, že jsem se perfektně zvezl a časově to nebylo tak zlé. Vítek zatáhl, ale na druhého Bassa to bylo 6 buchet a to není tak zlé.

Zato trojka stála zato. Hned na začátku byla kamínková pasáž, kde jsem se nebodl na kužel a pak následovalo pár dalších chyb - jedna další velká. A ten čas se v tom jasně odrazil. 14. místo a skoro dvacka ztráty - to se prostě nesmí dít a dávám tak soupeřům spoustu času zadarmo. Ti to využívají a gentlemansky se nechovají a nevrací nám to :-D

Na čtverce jsem udělal tu samou chybu co na trojce a zase si šel zapíchat na ten samý kužel. Naštěstí další chyby nenásledovaly tak z toho byl osmý flek, ale udělat tu samou chybu dvakrát??? No chce to pracovat na rozpisu.

Pětka a šestka byly takové podobné. Bez velkých chyb, ale taky bez zázračných časů. Touto dobou už bylo jasné s kým závodím o body. Nebo spíš o ten poslední bodík, protože kluci na osmém a devátém místě se pomalu vzdalovali.

Poslední sedmičku jsem chtěl pojmout na jistotu a neriskovat, ale po startu najely Panizziho klapky a dost dobře jsem si zazávodil a šel do toho naplno. V cíli jsem zjistil, že Pepson ty klapky rozdal všem a z časů lze zjistit, že se závodilo na plné joule... :-D

Závod to byl super. Všecko fungovalo na jedničku. Zimní investice do nových vymožeností se vyplácí a myslím si, že komfort závodníkům poskytovaný je na špičkové úrovni. Harmonogram klapl na jedničku. Časoměřič fungoval jak měl a na závěr pomohl i s úklidem materiálu. Byla to pěkná neděle a všem co pomohli k úspěchu akce je třeba poděkovat. 

Takže na Vikingu naviděnou - Zdarec by Doktor