17. Great - aneb 4 buchty od pódia

13.08.2018 17:35

Čau božani,

tož jak sa máte mí drazí čtenáří? U nás u doktorů je docela slušná náladička. I když ... jak titulek říká bylo to blízko. Velmi blízko. Ale všichni znáte Panizziho co je zač a bylo jasné, že radši na trati umře, než by se nechal porazit nějakým jugošem pošahaným balkánským. A koleno ho bolí a záda a loket a já nevím co ještě možného je schopný vyhypochondrovat včetně veliké inflace v severozápadní Ugandě a to vše má vliv na jeho výkon a před startem každé RZ nám to všem zopakuje, kdyby to snad náhodů kdosi nepočúl... :-D A nás to baví - nás to baví - děkujeme za optání jak to baví vás ??? ( https://www.youtube.com/watch?v=p4zu3uBXpOk )

Nad tú našú tiskárničkú se nám většinou dařilo. I když né vždy tu byly tratě dle našeho gusta, ale ty doby jsou naštěstí pohřbeny na vedlejším pozemku. Letos byly tratě naprostý luxus. Na chystání se sešel celý spolek a po rychlé dohodě si každá parta dělala svoje. A výsledek tentokráte stál zato. To ale jeden neví nikdy dopředu. Až po dojezdu jedničky jsem říkal hoooodně nahlas, že je to naprostá bomba a říkal jsem si, jestli tak dobrá bude i pasáž, kde jsme pracovali my. A byla a mám z toho radost. Ale zpět k závodění. Na tento závod jsem připravil novou kastli, která se mi ale moc nepovedla. No nebyla přílišná kritika, ale já spokojen moc nejsem. V jiném článku vám představím, kde a v čem byla chyba. Pri pohledu na výsledkovou TV jsem se hooodně divil. 0,2 bochte za Panizzim a pouhých 4,4 za Wiegandem. Ale hlavní nebyl tento pěkný výsledek, hlavní byl ten pocit ze supr jízdy na supr trati. Dařilo se jezdit zatáčky pěkně rychle - ani taková plíseň to snad nebyla - nemohla být... Stejný jízdní styl jsem chtěl udržet po zbytek rally. Ony ty ripy docela fungovaly, tak jsem je tam nechal co nejdýl.

Po druhé RZ jsem se na jednu epizodku dostal na bednu, ale jak jsem již předeslal to Pepu poněkud "rozcuchalo" a nedopustil jedno velké překvapení a vzal si svou bednu zpět a už nás držel tak nějak kolevá těch pěti buchet až do cíle. Krom tratí je pozitivní i to, že jsme nebyli horší jak čtvrtí v RZ. Což někdy bývá na lepší umístění než čtvrté, ale tentokráte to prostě neplatilo. Ale čtvrtá je prostě dobrá. Dost dobrá. Za náma Grříbek, Holas, Bílek - tito všichni byli ohnehdá před náma, tak jsme rádi, že jsme jim tentokráte ukázali záda. No uvidíme co na asfaltu. 

 

A nelze se nezmínit o velkém úspěchu celého mančaftu. Doktor Racing vyhrál klasifikaci v Team Trophy a to považujeme za úspěch. Nebudu komentovat kdo startoval, kdo chyběl - to ať si manažeři jiných stájí řeší sami a historie se neptá. Pefektní výkon předvedl rapidněsezlepšující Ingram, který sváděl souboje s Grzybem a Bílkem a to nejsou žádní sběrači borůvek. A Benqué se po dlouhé době objevil na pozicích, kde jsme bývali zvyklý ho vídat. Na čele Historic Trophy v těsném souboji s Holasem a tektokráte to konečně cinklo. Takže máme radost za všechny členy mančaftu.

Díky za pozornost a brzo tu zas něco pošlu...

Doktor