2. Oldcater 2018

28.11.2018 16:50

Ahojte. Zdravím všechny.

Tak jsem tu opět s reportem z další soutěže. Byl jsem urgován, tak se snažím dohnat své resty vůči těm čtenářům, kteří sem chodí pro zábavu. 

Na Oldcater jsem se docela slušně připravoval a to díky Fagasovi. Ten koupil novou techniku a poté co všechno zbastlil do kupy měl neobyčejnou touhu a vůli testovat, což u něho nebývalo zvykem. Doprovod nám dělal ještě třetí do party Dani Solá (fotky z testovačky proběhly na FB). Test, kde jsme si všichni užli spoustu srandy byl doopravdy povedený a všechny nás ježdění pekelně bavilo. Kluci testovali ještě v neděli, ale to jsem měl jinou sportovní aktivitku. Nicméně jsem se na závod velice těšil. Ale jak se přibližovala závodní sobota, tak se předpověd co se zimy zhoršovala. Bral jsem to na lehkou váhu a taky to tak ve finále dopadlo. 

Ráno jsem se jako vždy musel postarat o svůj díl práce a pak se dalo chvilku poshakovat. Vyndal auto z batohu a zkusil jak nám to jde. Ještě malinko poupravil výkon, aby to nebyla taková divočina a dal jsem si auto i s vysílačkou do UP. A to - jak všichni následně viděli - byla asi ta naprosto zásadní chyba. 

Při chystání na RZ1 těsně před svým startem jsem zapl auto a odezva byla velmi slabá. Auto nezatáčelo, dělalo si co chtělo, no peklo. Měl jsem čas asi 45 sekund do startu. Snažil jsem se to rozhýbat - vypnout/zapnout. Ale reakce byla stále stejná. Velmi malý rejd a výše popsané problémy. Tak jsem těšil a tak jsem na RZ1 trápil. Nechal jsem tam asi 40 sekund a umístění po této "suprvložce" bylo asi 25. Výborný to start do zimní sezóny. Bylo téměř jasné, že se to na body nedá dohnat. A navíc ty problémy přetrvávaly i na RZ2. Kdo mě zná a kdo jezdí chápe, jak se ve mě vařila krev. No ale byla taková kosa, že krev byla docela rychle ochlazena a nezbývalo, než si zajezdit. S výsledkem už se moc dělat nedalo (po RZ2 - 19-tý flek). To bych musel vyhrávat erzety a to měl v sobotu předplaceno pouze Kajto. A to tak že suveréně. Ale pobavil mě, když mi skočil na fórek, když jsem mu řekl, že ho mám v tipovačce až na třetím nebo kterém místě. :-D Trošku se nad tím pohoršil, že proč tak nízko a pak mu jakýsi kolemjdoucí antistrandista řekl, že tipovačka vůbec není vypsaná. Ale tak aspoň trošku srandy do toho zmrzlého dne... 

Trojka naznačila, že bych se mohl ještě malinko bavit (šestý flek). Ale stejně tam byly chyby. Velmi podobné to bylo na čtverce (sedmý flek). A tak jsem si řekl, že to na poslední RZ napálím a bude to buď věnec, nebo kotrmelec. No je jasné jak taková jízda v mém podání musí dopadnout. Divočinu prostě moc neumím a jedenáctý flek s docela slušnou ztrátou je toho důkazem. No nic - však ono už o nic velice nešlo a dá se říct, že od RZ3 probíhal test v závodním módu.

Po závodu úklid, kdesi cosi a hurá na závěrečné vyhlášení, kde zábava pokračovala v trošku jiném rc duchu :-D ...

Zdarec by Doktor