20. Criterium Fryšták 2017

17.09.2017 11:17

Ahojte!

Jsem zde po delší době s článkem, který bude po delší době konečně trošku pozitivní. Na Fyštácké Criterium se vždy těším. Je to super lokalita a Martin Vavřička (majitel firmy Obal Print) nám poskytuje ten nejlepší možný servis a prostor pro konání RC závodů. Velký dík mu patří za tu snahu, finanční a materiální podporu, kterou nám poskytuje. 

Před závodem proběhl jenom velmi krátký testík před barákem. Dlouho jsem nejezdil a tak ani očekávání velkých výsledků jsem nechal na jiné soutěživé kamarády. Prostě jsem si chtěl po delší době hezky zajezdit. Ani do tipovačky jsem se nedal na obligátní osmé místo. Ale to rozhodně neznamená, že jsem nechal doma svou soutěživost a že jsem něco vypustil.

Závod byl tak trochu plný menších paradoxů. Jak jsem nebyl rozjetý, tak první RZ dopadla nad očekávání dobře. Zdálo se mi, že jedu pomalu jak sviňa, ale nakonec z toho bylo šesté místo. Ale do desítky to bylo všecko v jedné buchtě. Docela překvápko. Na dvojce už to bylo jak jsem čekal. Lysmen co startoval za mnou byl ke konci RZ cítit na hřbetu. Což značilo, ztrátu 21 sekund na vítěze RZ. To se mi moc nelíbí při zpětném pohledu. A bylo hůř. Na trojce byl Lysmen už doopravdy jenom těsně za mnou a ztráta 26 sekund v RZ. Tato mizérie gradovala na RZ 4, kdy k tomu předjetí doopravdy došlo. Lysmena jsem pustil - doufám, že to ocení, že nebyl žádný boj a že jsem to odstavil a celkem tak nakúpil 44 buchet a to už je ranec, jako když hloupý Honza (já bych za to hloupý dostadil jiné jména) do světa šel. 

Následoval můj doopravdy neoblíbený Příjezd - dvakrát po sobě. Asi tím respektem, asi ještě větší snahou neudělat zásadní chybu, nebo já nevím čím - oba Příjezdy se vydařili. První průjezd ztráta 6 sekund v druhém ztráta 7 buchet. Ono přepočteno na ty delší RZ je to vlastně furt ta samá ztráta, ale pocitově mě to jaksi vnitřně nastartovalo, uklidnilo a v následujících vložkách se mi jelo úplně jinak. Přišla RZ 7, kterou bych považoval za asi nejhezčí zkoušku co jsem letos jel. Při dojezdu mě nezajímal čas ani umístění, ale to svezení to stálo zato - super poježděníčko. Osmičku jsem vzal už bez nervů a v klídku a šestý flek napovídal, že snad ještě něco ve mě zůstalo. 

No chtělo by to malinko víc trénovat, ale né vždy to jde a né vždy je chuť.

My jsme se perfektně svezli. A co vy udavači, voyeuři a lháři s držkou plných špinavých pomluv a výhružek...