CC - u Zipsu

10.05.2013 17:44

Ahojte milý a drazí čtenáři,

 

jelikož mé dny jsou vlastně "sečteny" chtěl jsem si to celé zpříjemnit závodem zig zagu při hezkém nedělním odpoledni s příjemnou partijou ... No report nebude tak dlouhý, na jaký jste zvyklý, protože není velice o čem referovat. Závod (dalo by se napsat Z -3 - tzn. 3 závody do "konce") nezačal vůbec dobře a hned na první RZ jsem vyzul jednu z předních gum a jel cca 3 kola na ráfku. To mě uvrhlo předem mezi brzké poražené a zbytek závodu bylo trápení. Díky letci Šímovi, že mi pomohl s tou gumou (lepidlo). A sluší se taky poděkovat Lysmenovi, že zapůjčil kola sestry, na kterých se jelo o poznání líp a tím se bohužel ukázalo, že i na tento šampionát jsou třeba dobré gumy (sliky - ale spešl). Taky je nutné si nastavit auto na nizoučko a né jako já na to po Greatu ani nešáhnout. Taky díky jednomu francouzsky mluvícímu servismanovi z týmu 4 Rombi Corse za pomoc se zadním difem. I když k pobavení bylo jeho hláška, že dostal obklad na Greatu, když jedu s takovou kozou - narážka na tlumiče. I když já vlastně umím hovno po francózku, tak boh vie čo to trepal. 

 

No na nových gumách se jelo dramaticky lépe a tak poslední 3 rzty jsem si docela zajezdil, ale je třeba říct, že to okruhové ježdění není moc pro mě. Zrcadlové řízení je u mě podstatně pomalejší jak u ostatních. Tratě jsou hezké rychlé, ale vyloženě takový formulovo-okruhový styl, který nutí do rychlosti při delším vyjížděním zatáček. Takový styl se asi nechci učit, protože ho nevyužiju tam, kde je priorita (ERC + RB). ERC je přeci jenom otevřenější než RB, ale i tam je to především užší než u CC. Ale formát těchto závodů má svůj půvab a chápu, že se najde dost takových, co to baví víc, než klasická RC Rally. Tohle je fakt víc okruhovka. Ale kucí Kopytci jsou féroví a hodní především a závody mají docela slušnou atmošku, až na některé škodolibé výkřiky při každém problému soupeře, ale to už bych chtěl asi příliš.

 

Klukům díkec a někdy zase .... no vlastně ... :-) Uvidíme, jestli se uvidíme ...

 

PS: A včíl za víření bubnů připlouvá VIKING. Na hlavách helmy a v rukách meče, takhle se rvou, severské šelmy ...