Criterium Fryšták - Intercup

18.09.2012 18:55

Jak tento závod nazvat? Rád bych to nazval tím pravým jménem... Ale hergot čtou to možná i nezletilý. No je to ono známé "od je.u k je.u, pi.ou ke zdi" - chápete ne? Neboli aj na posraného hajzl spadne. Šak toto nebylo normální...

 

Takže popořádku. V pondělí si pobuchanec Brane zablokoval páteř, nebo krční páteř, nebo si nějak pohnul prostě s krkem. No bolest jak sviňa, hlava nakřivo a takto se má v servisu cosi hýbat s novým Rayem 007? Takže pondělní pracovní servis odpadá. V úterý bolest ještě větší snad - začínají v týmu úvahy nad tím, zda-li se vůbec má cenu přihlašovat, nebo se snažit. No snaha převládla a ve středu se začalo pracovat. Ve čtvrtek pršelo celý den, takže se večer bastlilo jak o dušu, ale i zde platí že čím víc otázek je zodpovězeno, tím víc dalších nastupuje... No nebyla to vůbec sranda dát toho Raymonda do kupy - doma bordel, že takový nebyl ani v Japonsku po tsunami. Takže ve čtvrtek večer proběhlo přihlášení, i s tím vědomím, že krk je lepší za použití jakési masti s konopím (čímž děkujeme za ten mastičkářský servis holkám z S/M salónu někde na trase Otrkovice - Jaroslavice). V pátek se vyrobil bordelkryt (no sám se nevyrobil) a šlo se potestovat. Test trval asi 5 minut - jednak se strašně rychle setmělo a druhak to stejně nefungovalo - pravý zadní tlumič neplnil vůbec funkci.

No v sobotu ráno jsem to všecko sbalil a vyrazil luxusním WRC taxi směr Fryc. Uvařil jsem si tam čajíček, dal si panáka (donesl jsem omluvenku za neúčast na stavbě trati), proběhlo přihlášení a shake - jakš takš to fungovalo. Na shaku bylo tak plno, že jsem si radši jel zatestovat vedle na parkoviště - všecko to šlo a říkal jsem si, že by to dneska mohlo jít docela pěkně.

 

RZ1 - 19. čas - čas nebyl špatný, ale z auta jde špatný zvuk - něco dře o něco. Jsou povolání Klobůčani. Dřou paprsky kola o šestihran. Podložky to vyřeší velmi rychle. Tak si říkáme, že jsou to malé porodní bolesti, ale čas je dobrý - žádná velká ztráta na Fagasa...

RZ2 - 19. čas - to umístění mohlo být o mnoho lepší, ale hodiny na kamínkové části v nejrychlejší pasáži u zdi je prostě zásadní jezdecká chyba - tam jsme hodně nechali... Ale s odstupem času furt dost dobré ...

RZ3 - 29. čas - začátek velkého trápení. V RZ narážíme do pneumatiky vytyčující trať a strhl se tím tisícihran na páce serva. Takže to nezatáčí, ale nějak jsme to dostali do cíle. Po této RZ úřaduje servis Klobůčan - díky kucí. Určitou materiální pomoc postkytuje i letec Šíma a Roman Kalík poskytuje pastorek. Mění se páka od serva, pastorek, šrouby držící motor a tím celé usazení motoru. Na první pohled je všecko v richtiku - zvuk je takový normálnější - rozhodně o dva řády tišší.

RZ4 - přidělený čas - a zde je právě to od je.u k je.u - asi v půlce zcela nevinný náraz předním nárazníkem o lehce vyčnívající panel, avšak auto nejede. Při přidání plynu slyším motor pracovat, servo funguje. Snažím se zachovat klid. Sundávám kastli, sundávám bordelkryt. Jo motor asi nebyl dostatečně dobře utáhnut na pozici a tím byť nepatrným nárazem se pohnul směrem dopředu a holt nepohání hnací kolo a tudíž řemeny. Pohnu s ním zpět a říkám si, že to v klidu dojedu bez nárazů... Nedávám ani vrchní bordelkryt ať neztrácím čas, protože první závodník za mnou mě právě předjíždí a tak dávám jenom kastlu a chci jet dál. Jenom si v tom fofru a za přítomnosti TV kamer neuvědomuju, že tam mám ty velikonoční mašličky co drží baterku. Ty při absenci krytu okamžitě vnikají do náhonu a namotají a tím to celé soukolí zablokují tak, že se nedá pokračovat a navíc je zde druhý jezdec za mnou a tím automaticky VP-čko.... Mašličky jdou ven - nahrazeny páskou. Motor je přišrubován na fest. Filda mi tam ještě cosi malinko pošteluje.

RZ5 - 26. čas - kola při velkém rajdu dřou o bordelkryt - požitek z jízdy na nule - ve stájích panuje docela nasranost, která se mírní přísunem piva a kvalitní gořalky po které je všem zatím jenom líp

RZ6 - 28. čas - tady je to víceméně už takové hop nebo trop. Auto se přetáčelo, ale to bylo asi z toho, že člověk moc chce a už to byla křeč...

RZ7 - 49. čas - tady už je pi.ou ke zdi - v RZ odchází baterka a tak to celé tak tak dojedeme - nevím co s ní vůbec je - to musíme ve stájích podrobit ještě podrobné analýze...

RZ8 - 36. čas - už spíš testování, než závodění - bohužel

Banny mě právě předjel na trati při problémech s baterkou ...

RZ9 - 44. čas - třešnička na dortu. Při výběhu ze skladu do ostré levé jsem si to při řízení zkracoval a prej zapackoval o patník. Probral jsem se sedíc na chodníku, auto bylo těsně před kuželem (vracákem), takže v sedě dávám ten vracák (obecenstvo bouří - Fagaso, Loa, Fufar, a ostatní) a kulhajíc jedu do cíle v dost slušné nasrnosti a bolesti kolena a prej ještě blbě objíždím jeden kužel, takže dostávám desítku jako "bolestné". S odstupem času doopravdy škoda, že tam nebyl žádný fotograf ani kamera - určitě by to byly pěkné a hodně úsměvné záběry na ten držkopád ...

Takže jaká byla premiéra s Xrayem? No je Vám to všem přátelé jistě zcela jasné. Ale nakonec asi zavládl úsměv a pár panáků a piv to zpravilo. Díky za moc pěknou soutěž a snad za rok naviděnou...

Za DOKTOR RACING Ondris...

 

foto: Frantin (RC klub Čistá)