ICY GRASPO - poslední závod rocku

27.12.2018 09:38

Ahoj všem,

tak jsem se probral ze Štěpánského posezení u pivínka a dobré slivovičky z Fryštáku a hned jdu psát report pro své čtenáře. Snad si dobře počteš...

Na svůj domácí (v práci) závod jsme se připravovali s Fagasem delší dobu. Po skončení výrobní sezóny už jsme pomalinku uklízeli a zároveň plánovali tratě, které jsme chtěli oproti loňsku otevřít. Asi 14 dní před závodem proběhl velmi krátký test, kde jsem ujel snad 30 sekund a cosi se mi zablokovalo v kole. Naše dvoukloubové poloosy vypověděly službu a byla nutná výměna. No sice jsem si vůbec nepotestoval, ale na druhou stranu byla objevena dost zásadní porucha. Naštěstí jsem doma měl náhradní pár. Ten má malinko (doopravdy jen malinko) jinou specifikaci a tak bylo třeba při implementaci malilinko probrousit céčko. Což mi udělalo velkou radost, že jsem si mohl zase malinko probrousit cosik. Doma se to setkalo s bouřlivým smíchem. A právě tato vyměněná poloosa mi dělala problémy v RZ 1. Už prostě nebyl čas to otestovat a tak ostrým testem byla RZ1. Musel jsem pak za pomoci Fagasa po RZ onu poloosu vypodložit. Sice výsledek v jedničce nebyl tak špatný, ale myslím, že dobrých pět buchet jsem tam díky problému nechal - možná i víc. Na dvojce bylo už všecko v pořádku a jel jsem velice slušně až do okamžiku, kdy těsně před cílem hooodně hlasitě komentoval jízdu náš "Pepíček" a já jsem řachnul z točáku dolů na špatnou stranu. Ještě jsem měl spocenou ruku a jak jsem vzal auto, tak mi vyklouzlo a znova... No to mě zase braly mory. Pochopitelně jsem Pepíčka zdupal, ale to už mi bylo tak akorát hovno platné... Vyplynul z toho souboj jako blázen o třetí flek, protože Kajto a Šimon si jeli svoje. Suprově jedoucí Volta si dělal zálusk, Pepíček by si nechal oholit hlavu aby nás všecky porazil, Filda Kopejda, týmový Ingram, Holas a překvapení v podání mladého Nedbala. Všichni byli nalajnovaní po dvojce v pár buchtách a každý semenší problém znamenal pád. To bohužel potkalo Fildu.

My jsme se snažili tlačit na Voltu a Panizziho a zároveň si hlídat záda. Po čtverce (kde měl Filda ten technický problém) to vypadalo na pátý flek, protože na Panizziho to byly 4,8 buchty a na Voltu další 2. V poslední RZ se nám jelo docela dobře a i když jsme Voltovi dali 3 buchty, tak to na žádný posun nestačilo a onen pátý flek byl náš. A jsme za něho rádi. Byl to krásný souboj do posledních metrů. 

Traťově byl závod o moc lepší jako předchozí ročník. Stále se učíme. Pěkná pasáž byl vjezd směrem do skladu, kde jsme si nově otevřeli prostor pro pár zatáček. Ulička mezi regály je docela uzavřená, ale tam se asi víc udělat nedá. Pochvala musí putovat za časomíru, kde vše běželo naprosto v pohodě a v klidu. Velkou novinkou byl přímý přenos RZ5 na Facebooku. No a nakonec jsme rozdali všem přítomným stolní kalendář, za který jsem vlastně ještě večer dostal vyhubováno, páč paní Kolombové se nelíbilo, že tam není slečna Taylorka. Tak tomu se říká za dobrotu do rici nakopán. Dobře mi tak :-D

Nemohu se však na závěr nezmínit o tom, jak závodníci nečtou pravidla, neposlouchají na rozpravě atd. atd. Solá - zkušený závodník - neodstartuje do první RZ, protože se naráz neorientuje ve startovacích časech. Jiní kluci si při problému kopou do aut, aby ho nasadili zpátky na trať. A pak to přihlašování ... to je asi věčný problém. Jak jsem včera slyšel "měl jsem čas a pak už jsem to nestihl..." Nestihl = nestartuješ. A nemá cenu o tom diskutovat, nebo snažit se kohokoliv z nás ovlivnit. Možná to funguje v jiných "organizacích", ale v Nextu prostě NE. Každý má dost času a kdo to nechá na poslední chvíli škodí vlastně sám sobě. Hotové vyřízené.

Byla to super Štěpánská akce a pěkná poklouzanica v Graspu na hale Kalendermacher. Velký dík patří Standovi a Štěpánovi, že nás tam s naší zábavou tolerují a podporují. Taktéž velký dík směřuje Kamilovi do firmy Vest za celoroční podporu a stejně tak do firem Vitar a Obal Print. 

Naviděnou v tělocvičně a vše dobré do nového roku - hlavně zdraví...

Doktor