Intercup - závod v garážích

07.11.2014 11:40

Zdravím všecky čtenáře,

 

jak jsem se rozhodl, tak jsem nakonec i udělal a vydal jsem se na Intercup na závod do garáží u jednadvacítky v centru Zlína. Celý týden jsem se ale pečlivě rozmýšlel, jestli ano či ne, protože trápit koleno těsně před operací taky není moc rozumné, ale protože rozumný nejsu, tak jsem se rozhodl startovat. 

 

Pochopitelně, že nebyl žádný předzávodní test, protože o nic velkého nešlo. Jenom jsem nachystal předepsané gumy, dal do richtiku baterky a ráno jsem vyrazil. Doufal jsem, že to bude pěkný souboj s Panizzim, Duvalem, Jirkou Martínkem a Benguém. Po velmi rychle probíhající prezentaci a chaotickém shaku se odstartovalo do první RZ v půl minutovém intervalu. Bohužel jenom část doufání o pěkném souboji  se stala pravdou, protože Panizzi a Duval byli rychle fuč před nama ostatníma. Velký rozdíl byl v jízdním stylu na odlišných gumách, kde nemám bohužel zkušenosti. Pritoritou se teda stal souboj o třetí místo. Překvapivě do tohoto vůbec nepromluvil Ojeda, který po první RZ přestoupil z kategorie Historic do 4WD, ale ani tam nedosahoval nějakých super časů. Nakonec to byl pěkný souboj Martínek - Bengué - Küzmič o třetí místo, kde vyhrál "komeťák" Jirka a skončil tak třetí v kategorii.

 

Co se tratí týče čekal jsem víc. Absence špulek a vytyčovacího materiálu byla nejvíc vidět. Většina lidí si nedomluvila "čističe" a proto byla trať místy hodně rozbitá. Pokyn pořadatele všichni uklízí všechno co vidí fakt moc dobře nefungoval. Vodící žlutá čára někdy působila jako mantinel a jezdce proto někdy mátla. Naopak startovat po 30. sekundách není vůbec špatné a soutěž má tak slušný spád i při větším počtu startujících. Ušetřený čas byl však ztracen při vyhlášení, které bohužel spád nemělo.

 

Zajímavá a podnětná to byla neděle a hlavní nespokojenost panuje s výkonem a nastavením auta...

 

Zdarec by Doktor