Legend Rally Show

15.04.2018 15:41

Zdar všem,

sice jsem to sliboval na závodech, že to bude o dost dříve, ale bohužel to nějak nevyšlo. Legendy se původně plánovaly do Frycu, ale poté, co jsem navštívil kamaráda ve Vizovicích a viděl ten pěkný areál, tak jsem kluky ihned informoval a proběhla změna lokality ještě před vydáním pozvánky. Myslím, že to byl velice dobrý krok. Horší to bylo s velkým větrem, který nám (nejen pořadatelům, ale i závodníkům) komplikoval celý závodní den. Ale počasí zatím řídit neumíme :-D

Před tímto závodem byl zakoupen nový HW, aby bylo možno připojit výsledkový monitor, který starý HW prostě nezvládal. Bohužel se ta změna neobešla bez porodních bolestí v podobě přechodu na win10. No vše nutné jsem napsal do komentáře k závodu, který vyšel na ofiko stránkách a není k tomu dál co dodávat.

Už doma jsem na auto nasadil totálně sjeté sedanky a ty za celý závod nevyměnil. Nevím jaká to byla volba, ale prostě jsem to tak celé odjel. Ostatní kluci různě laborovali - sedanky - dasche - kobra blocky (Holas), ale nebyl čas to nějak zásadně měnit. Dal jsem dvě rundy na shaku a šlo se na závod.

Na startu jedničky jsme všichni co tam stáli sledovali, jak Holas doslova prasí svůj vstup do závodu, ale přesto jsem nebyl na bedně po jedničce. Byl před náma mladý Tatus - Sesks. Nemluvím o Bassovi a Wüzenttalovi - ti byli jasní... Pepson mě hecoval, protože jsme se dali do týmového holportu pod hlavičkou VÚGPT Gottwaldov, že musím zrychlit a Sesksa pojet. Ale sranda to rozhodně nebyla. Třetí zkoušku jsem totálně posral, páč jsem se napíchl na špulku a ta se mi tak blbě dostala někde mezi rameno a auto, že nešla jen tak vyndat. Nakonec jsem na kužel musel stoupnout a auto obouruč vytrhnout. To se mi ještě nestalo. Ve čtverce, která se mi docela podařila a pěkně jsem se svezl, Holas testoval jakési ty Kobra Blocky. Nabral velkou ztrátu, protože ty gumy na asfaltu moc nesedí. Nabral sice ztrátu, ale stejně ještě před poslední RZ figuroval o čtyři buchty před náma. Mladý Sesks měl technické problémy a ze souboje vypadl. Na poslední RZ se docela zadařilo a bylo z toho nakonec to kýžené třetí místo co rozkázal Pepson. Projekt VÚGTP Gott. vyšel tedy na jedničku "výběrový" mančaft splnil účel.

No a včíl už se blíží Catr - tak hurá na něho ...

Zdarec by Doktor