Lukov - ZedArt - PRVNÍ POHÁR

16.07.2012 18:27

Jak jsem avizoval, tak do našich garáží přišla již před Tour de Cabin nová technika. Nyní lituju, že jsem to nedal do kupy už na brátr mohlo to být daleko lepší. Přes týden probíhalo počítání, vypočty a hlavně teorie co se vyvážení a umístění elektroniky týče. Hlavně to celé bylo o baterce, réglu a přijímači. Jakýmsi bádáním, trochu poradil strejda googl a ještě něco dalšího jsem to vymyslel tak jak jsem to vymyslel. To znamená baterka je netradičně ve "druhém patře" a vše ostatní je "dole". Ještě jeden se v garáži na pár piv a panáků stavil kámoš Loa s kartou k réglu (bylo to třeba) a provedli jsme důležitou úpravou réglu. V sobotu ráno jsme s Fagasem ještě trochu potestovali - a už tam jsem viděl, že by to mohlo jít. Obava z efektu "kačeny" se dopoledne ani potom odpoledne nepotvrdila - což je asi druhá největší radost dne.

V poledne začal přesun do Lukova. Příjezd a parking v pohodce. Pěkný prostor pro ježdění - dvě části. Asfalt a pak tratě na šoto. Na tuhle šoto bylo auto příliš nízko, což jsme oba s Fagasem pocítili na RZ2. Ale již na první RZ jsem pocítil obrovský rozdíl v závodní jízdě. Auto doopravdy jede velice pěkně, servo točí rychlostí blesku a "kačena efekt" se nedostavil. Člověka to hned baví o dost víc. Časy jsou docela dobré - až na vyjímku v RZ4 - tam byly nějaké puky (celkem 4 zářezy za celou soutěž = 20 sekund penalta). Překvapivě jsem ale držel Fagasa stále za zády i když po RZ4 byl rozdíl minimální, ale pak to začlo zase jít a rozdíl se zvětšil až na konečných skoro 11 sekund. Celkové 6. místo je velice pěkné, ale hlavní je pohár za první místo v kategoii HISTORIK. Zatím vše sbíral Fagaso, nyní je jeho hegemonie přerušena. Celkové výsledky zde: https://www.rcrallyzedart.estranky.cz/file/92/vysledky---full.jpg. Oslava samozdřejmě proběhla, a tentokráte s velmi příjemnou návštěvou ... Viva Jugoslavia

Spooooousta radosti a pěkný pohled nakonec....