MČR - Vyškov

25.07.2012 04:34

Přeji krásný den (zrovna prší) všem RC WRC fandům, kteří čtou moje stránky.

 

V týdnu před tímto závodem jsem jen tak nadhodil, jestli nemá Luba místo v autě směr Vyškov. Náhodou tam bylo (nakonec ho bylo víc jak plánováno - Loánek nám buckal a nebylo ho možné zbudit), tak jsem kouknul na videjko od Frantina z Blackboardu a koukám, že by tam mohlo být docela super svezení futrama napřed. Filda poslal pár doplňujících informací a hlavně kladl důraz na pneu. Šak co já vymyslím, když ty jejich stříhané, štípané nebo řezané záležitosti nemám. A že prej bez toho nemáš šanci. Tož jsem si dal panáka - nachystal ripy, sjeté ripy a miláčky dashe a bylo vymalované. Ještě jsem musel teda kouknout do pravidel a poslat přihlášku. Zásadnější ale bylo že jsem v týdnu nachystal na tento závod překvapení a představil jsem svou novou bojovou zastavu :-) ( pro ženy - rozumějte vlajku). Je perfektrní žejo? Myslím ta vlajka... O Wendy to víme ....

Závod byl v lokalitě asi Sokolské organizace. Bylo to hřiště pokryté jemnou šotolinkou a dva přihlehlé asfaltové plácky (taky nějaké hřiště). Tyto byly propojeny spojovacím úsekem. Celé to bylo jedna velká placka, což je možná jediná nevýhoda, že vlastně nebyly téměř žádné terénní nerovnosti. Ale kde to tam vzít na jakože spartakiádním hřišti (mě to tak připadalo). Trať vytýčena velmi dobře - značena vápnem, které rychle mizelo, ale o to se velmi dobře staral pan ředitel (bohužel kulhal - nějaký prej blbý seskok z kamionu či co) a tak mu od cca 3. RZ pomohl Luboš a snažil se aby nikdo nebloudil a vápno bylo stále aktuální. Takže za celých 8RZ jsem jenom jednou malinko zabloudil (hned na 2RZ) ale nebylo to tak, že bych jel jinama po zbytek RZ. Jenom  jsem se vrátil metr zpět. Takže je na místě poděkování za dobře připravené a hlavně udržované tratě.

Shakedown byl formou okruhu, takže bylo místy složité se zapojit do "běhajícího kolečka" závodníků, ale již shake naznačil že to bude moc pěkné svezení. Na jemné šoto auto klouzalo a možná až moc díky špatnému pneu. Ale s tím nešlo nic dělat a tak proč se zbytečně stresovat. Jsem tam pro zábavu - ne pro body (nejsem registrován - takže i kdybych se umístil, tak body neberu). Na shaku jsem zkusil jak sjeté ripy tak dashe. Rozdíl nebyl veliký - jestli vůbec nějaký. Tak jsem dal Lanciu do UP - jak vidno pěkně do předem připraveného místa. Rozprava a poďme nato ...

Protože startujeme až na konci, tak koukám na kluky ze špičky jak jim to jde. A že jim to sakra de... Jak to jezdí kucí od Peťáka to dobře známe, ale jak to válí ostatní jako třeba oba Čejchanové to Vám přátelé přeju vidět. To je prostě sakra koukatelné. Pěkně všecko bokem, ale přitom čistá stopa a minimum chyb. Těším se na video a doufám, že tam tyhle skvělé průjezdy budou vidět abyste i Vy diváci z toho cosik měly. Nevím, zda-li jsou podstatné výsledky - pro mě příliš ne. Ten kdo chce ten si je najde. Na čele se to docela honilo a bylo jasné, že každá chyba se bude počítat. Tam kde jsem se pohyboval já jsem sledoval letce Šímu a Jirku Martínka. Nakonec to dopadlo 1:1. Letec za mnou Jirka nám zase jednou ukázal záda. Ale Peťa byl trochu zklamaný, protože to byly pouhopouhé 2 sekundičky. Je ale třeba říct, že jsem poslední RZ-tu dojel tak tak a s urvaným zavěšením předního kola.

Trošku mě nemile překvapilo, že organizátor, nebo ten kdo sestavuje startovku nebere ohled na závodníky přihlášené jenom na jeden závod a dává to do startovky vlastně tak jak se přihlašují. Bohužel jsem měl tu smůlu, že za mnou startoval Jirka Dag Veselka, který je nejen technikou, ale i celkově zatím někde jinde a jeho časy jsou toho důkazem. No prostě se stalo, že na první a poslední RZ nás dojel a tak jsem ztrácel zbytečné vteřiny při pouštění a samozdřejmě to nepřidá ani na klidu, když sledujeme někoho za sebou, abychom ho včas pustili a nekazili tak někomu boj o místa nejvyšší. Organizátor tyto kluky moc dobře zná a měl by startovku sestavovat dle toho - předešlo by se zbytečnostem a z mého pohledu zbytečné kaňce na organizaci, která byla jinak výborná. Velké hodiny, vytištěné časy startů, počítač hlásil výsledek i průběžné pořadí ihned po dojezdu, dobré pivečko od sponzora. Nadšení v týmu zavládlo jak dobře jsme si zajezdili a jsme rádi nejen za srovnání v měřítku špičky ČR, ale i zatu spoustu zkušeností. Takže díky všem organizátorům, Lubovi za transport servis, Frantinovi za fota a ostatním za pěknou sobotu. Zakončená byla tentokráte v klidu - únava byla velká ...