Úvaha o diskuzi na fóru Intercupu

11.08.2011 15:49

 

Dobrý den vážení přátelé RC zábavy a spolku Intercupistů,

 

Rád bych zde touto formou na svých stránkách reagoval na aktuální dosti nevraživou atmosféru na fóru Intercupu (https://forum-irc.ic.cz/).

 

Chci předem říci, že se zde jedná o můj soukromý názor. Rád bych řekl nezaujatý, avšak to ať každý čtenář posoudí sám. Velmi se mi nelíbí a zajídá osobní rovina, do které se dostala diskuze ohledně předběžného kalendáře pro rok 2012. Ad jedna, když vidím předběžný, tak si říkám, že je to návrh do diskuze. Prostě předběžná záležitost, která není uzavřena – jak vyplývá z logiky věci. Ale ihned po zveřejnění tohoto návrhu se místo argumentů – a pokud možno argumentů věcných – strhne diskuze (i když to vlastně není diskuze, ale osočování) do roviny osobních invektiv. Nejsem si 100% jist koho autor Ralph myslel, ale myslím si, že nejsem daleko od pravdy. Možná by diskutující Ralph mohl mít tolik odvahy a říct jména oněch ´zloduchů celá léta ničících Interpup´ na rovinu. Protože když už jednou pošlu tohle do éteru musím si zatím stát. Já mám stále zato, že Petr a Radek (dle mého v pořadí jak jsou v příspěvku na základě psycho analýzy (ne)jmenovaní) udělali dohromady pro naši společnou zábavu víc, než kdokoliv aktivní jiný. Je to můj názor – můžete se mnou polemizovat, že existují další jména. Ale důležité natom celém je, že zde díky tomu vznikla dusná atmosféra a prezident o.s. to s lehkostí přehlídne a jako kdyby se postavil za tohle přinejmenším nevhodné jednání. Můj názor je, že je to on, kdo by měl být tím nejvíce nestranným a měl by mít tu soudnost a invektivy nejen netolerovat, avšak už vůbec ne podporovat! Možná funkce stoupla do hlavy? Možná plní rozkazy někoho v pozadí? Já doufám, že ani jedno a začne vystupovat jako nejen smírčí orgán, ale hlavně jako záštita slušné a věcné diskuze.

 

Psalo se někde, že v Intercupu chybí mládež. Nevím, jestli je to pravda nebo ne, statistiku věku nevedu. Ale jestli takto chcete přitáhnout mládež, tak to jdete velmi špatným směrem. Je totiž jasné, že takovouto mládež sponzorují nutně rodiče (to snad Pepovi ani Martinovi nemusí nikdo říkat). Myslíte si, že po prostudování fóra by rodič, který chce udělat dítěti radost z RC auta přivede toto mezi lidi co se navzájem nad sebe povyšují (viz. Martinovo jsem zde nevyšší) a navzájem se osočují z opilství a sebestřednosti? Dojem zvenčí musí být neuvěřitelně negativní a reakce Senny (P. Pavláta) je zřejmá. Ten ví o čem je řeč a tak má z toho celého srandu a směje se nám/vám/Intercupu – všem. To samé jen potichu panuje asi v celé RC komunitě v ČR. A do takové společnosti, která je pro smích a plná zla chcete přilákat mládí? No můj názor je, že to je doopravdy špatná cesta. Přátelská atmosféra, slušnost, vlídnost a společný cíl v podobě hezkých závodů pro všechny ... V tom bych viděl budoucnost, ale otázku, kterou si kladu je, zda-li ta budoucnost už nebyla...

 

Účelem této zcela soukromé, nikým nesponzorované úvahy je, abychom se všichni zamysleli. O.S.I. nad tím, zda-li Jump ano či ne a vést o tom slušnou a věcnou debatu, a ostatní nad slušností svých příspěvků do fóra. Zcela si uvědomuji, že se znelíbím, ale snažil jsem se být věcný a slušný...

 

Ondřej