RB - Vyškov

07.04.2013 21:12

Nazdárek při nedělním večeru, pondělním ránu .... či kdykoliv jindy, kdy tohlencto čteš. Přináším ti další článek od Doktora při sledování ´the Doctora´ v bedně ...

 

Dneska ráno  jsem se odebral na výlet do Vyškova startovat za tým Red Bull Doktor Racing. Je to sice takový kočkopes co se týmů týče, ale vzešlo to z určitého kompromisu. Ve Vyškově byla rally na dopravním hřišti, což mě rozhodně zajímalo i z ERC hlediska, protože poslední ERC závod s pracovním názvem JUGO bude taky na dopravním hřisti. No ale zpět do Vyškova. Počasí pořadatelům rozhodně nepřálo a tak by se tato rally dala nazvat takovým Monte ve Vyškově, kdy start a cíl na suchu, ale uprostřed mokro, sníh a významné kluzko.

 

Shakedown nebyl příliš účel plnící, krátký a bez kuželů - takové třikrát tam a zpátky na pár metrech, ale i tak jsem se snažil obut co nejlépe. Bohužel to nebyla správná volba - ani na auto ani na nohy a tak do RZ2 přišlo všeobecné přezouvání. RZ1 byla dost propadákem a 19. místo rozhodně nebylo dle představ, ale bohužel se tato nepovedená RZ ukázala jako rozhodující v konečném hodnocení. Ale to neva. Od druhé RZ jsem obul všecko jinak a taky bylo všecko jinak. Naráz 10. flek a nová motivace dohánět ty před náma a hlavně co nejvíc pomoci do hodnocení týmů. RZ 3 12. místo jenom 3 buchty za desátým. A další RZty už byly všechny v tomto smyslu, kdy jsem se pohyboval nejhůře na desátém místě a to v poslední RZ. Jinak dvě osmá místa prostě musím považovat za dost dobrý dílčí výsledek. V předposlední RZ jsem se posunul celkově dokonce na 9. místo před Kutala, ale svou až z laxností pojatou poslední zkouškou jsem si to nechal vrátit a spadl tak na 10. místo celkově. No škoda, ale na druhou stranu z pohledu vývoje, kdy jsem dotahoval dost podstatnou ztrátu z první RZ (20 sekund na Kutala) je to supr výsledek.

 

Týmu jsem taky svou stíhací jízdou pomohl a to přímo na pódium. 3. místo v celkové klasifikaci týmů bylo dneska asi maximum, co jsme mohli s Filipem dát - teda doufám, že to cítí taky tak. Takže při závěrečném focení vlála hrdě vlajka Doktor Racingu letos už po druhé hodně vysoko.

 

Díky všem za podporu i ve Vyškově vyjádřenou a za sledování mých stránek - zdravím Kenatram 'RC Rally Team :-)

 

Zdarec by DOKTOR