Report 20. Forest Frog

26.06.2018 19:44

Nazdáááár všeci (asi dva) čtenáří co sem chodíte!

Tak pro vás oba jsem si zase po delší době sedl za noťas a jdu napsat nějaký tern reportík. Tentokrát je na řadě žaboidní report. A snad závod dopadne líp jak v roce 2017, kdy byl pořadatel Pepa udán Bezděkem a následně běhal po úřadech a dostal pokutu :-( Snad ...

Je nutno zdůraznit, že to byl jubilejní ročník a Pepson "přeceda" Peki předem avizoval, že bude investovat do cen a že každý startující dostane pohár. To lze při počtu 54. startujících považovat za velký husarský kousek. Asi to nikdo nikdy ještě neudělal, ale to nevím na stopro - tak to nebudu tvrdit. Já jsem před závodem udělal jednu trochu zásadnější na autě a to nový spodní kryt podvozku. Ten starý už byl hodně za hranou - odstával a drhnul. Nic dalšího zásadního se neměnilo.

Ve čtvrtek a v pátek jsme v hojném počtu chystali tratě. Tentokráte to bylo malinko uzavřenější - v jednom/dvou místech až moc - ale všichni jsme to hodnotili pozitivně, protože to nebyl ten sprint za autem, jak to zde místy bývalo zvykem. Mě osobně to běhání zas tak nevadí, ale tentokrát se našel docela slušný kompromis mezi tím běháním a pomalejšíma (odpočinkovýma) pasážema. Jenom je zde enormní spotřeba pásky a kolíků. Padly snad 3 velké klubka... Nepíšu to proto, abych se snažil o nějaký soucit, ale aby někteří pochopili, že musíme navázat 750 metrů pásky na desítky kolíků a stovky hřebíků a že pomoc při úklidu by měla být automatická. Je bohužel hodně takových, kteří úklid ignorují - bohužel. Těm co pomáhají zase musíme poděkovat - těch je víc ;-).

Na shaku nás moc neposlouchalo auto. Vůbec nevím, co to bylo, ale měl jsem velký strach, že nám bude blbnout i v závodu. To se naštěstí nedělo, ale fakt nevím, proč se to dělo a kde je vlastně chyba. Zato na jedničce se stalo snad něco co už dlouho, nebo snad vůbec nikdy. Po velmi slušném výkonu, kdy jsem si jel pro nějaký pátý-šestý flek jsem na konci RZ takových 6 zatáček před koncem udělal chybu. Zohl se, nasadil auto a jel dál. Ale za další dvě zatáčky naprosto ta samá chyba a naráz z ničeho nic vyletěla pravačka a bodlem vrátila auto do směru jízdy. Do cíle to bylo asi 2 metry a pochopitelně se včichni přítomní ihned vyjadřovali stejně jako závod předtím k tomu samému excesu, který předvedl Fagaso. A ten mi to pochopitelně pak dává sežrat. O desítce nebyla vůbec žádná diskuze. Pochopitelně to znamenalo pád výsledkovou listinou. 

Dvojka a trojka se povedly a to znamenalo vzsestup pořadím. Ale ta desítka tam velmi mrzela. Mohl bych napsat - kdyby nebyla byl bych... ale na kdyby se nehraje/nejezdí. Zato čtverka a pětka mi moc nesedly. Sice to znamenalo ztrátu nějakého umístění, ale pochopitelně to hlavně stálo ztrátu na ty předemnou. Tam bych se díval radši, než za sebe. Dle zde kdysi komentované rady jednoho nejmenovaného Stani jsem si dal pivo a musím přiznat, že jsem ze šestkou a sedmičkou spokojen. Dostal se před nás Grzyb, ve kterém bouchly saze a v sedmičce byl třetí v RZ a osmičku dokonce vyhrál. Takže nejen že šel před nás ale byl fuč a ani nezamával. 

Při pohledu na výsledky po sedmičce bylo jasné, že stačí v klidu dojet a osmý flek by měl být v cajku. Ale hned po startu RZ bylo jasné, že je třeba se soustředit až do naprostého konci. Hned pár metrů po startu jsme všichni totiž mohli sledovat Bassa a jeho problém/odstoupení. Ani Tanak neodstartoval moc sebejistě a měl problém už v první zatáčce, tak jsem si řekl, že pojedu naplno. Bylo z toho relativně hodně chyb, ale nakonec bylo auto bezpečně v cíli a díky politováníhodnému odstoupení Bassa z toho byl sedmý flek. A to se dá považovat za docela slušné umístění. Je pravda, že jsem před závodem vtipkoval na téma třetí obhajoby brambory, ale i ta byla tentokráte vzdálena až moc. 

Je nutno poděkovat Pepovi a všem co tratě jednak tvořili a druhak uklízeli, ale o tom už řeč byla. A taky chci pochválit počet RZ a nájezdový čas. Vyhovuje mi, když najedu čas kolem 25-30 minut. Proto to jezdíme, abychom si zajezdili. 

Dneska jsem chtěl Pepovi závod pochválit, protože po závodech je člověk plný emocí a je lepší to dělat z odstupem času a ono ejhle. Ten náš "přeceda" si mě zablokoval v mobilu a dal na černou listinu. Si říkám, že si asi spletl jména, ale ti co mě napadají na zablokování se jmenují jinak od B, od P, ale možná je tam má jako Dežo a Debžo, tak se asi uklepl o řádek a zablokoval Doktor :-D - ty chytré věci jsou někdy zákeřné na tu starší generaci - a proto Nokia 3210...

Zdarec všem normálním a pracovitým.

Doktorus