Speedway Březolupy - Návštěva na ITC

27.07.2015 17:42

Nazdárek čtenáři,

 

tož jsem se rozhodl, že to pudu zkusit na ITC do Březolup. Tamní tratě mi předem připomínaly Vyškov, který jsem absolvoval kdysi při jediné účasti na MČR. Jelikož se mi to tenkrát docela líbilo, tak jsem si říkal, že proč se nejít sklouznout a trošku potrénovat. Ostatní kluci jezdí 3 a více šampionátů, tak proč bych si i já nepotrénoval.

 

První čtyři RZ byl docela slušný tréning s docela slušnýma výsledkama, ale v páté RZ se přetrhnul řemínek zadního náhonu. A jelikož nešly odšrubovat některé zarvané šrouby, tak jsem to sbalil a jel domů. Až na jednu příliš utaženou pasáž to byly dobré tratě, které na tomto povrchu člověka prostě baví. Je pravdou, že ta zábavná stopa není moc rychlá, takže je třeba si ujasnit priority. Ale jako trenirovka OK. Starty po půl minutě se mi líbí - toho jsem zastánce. Absence špulek se mi líbila už méně, ale určitě by to vyžadovalo čističe na trati, na druhou stranu každý by si dával bacha na objíždění kuželů. Prostě se špulkou je to pro každého stejné a to jde. Značení tratí pomocí vápna OK - bylo průběžně lajnováno. Kompresor na vyfoukání je praktický. Pauza na oběd byla taková dost chaotická a toho nejsem příznivec. Jedu závodit a né ňuňasovat s nějakou pizzou do hospody. Pizza se mohla dovést a normálně závodit u toho...

 

Takže až na ten řemínek jsem se dobře bavil - tuto rally si rád zajedu někdy zase...

 

Zdarec by Doktor