1. Icy Graspo 2017

19.01.2018 14:36

Zdarec děvčata a chlapci,

nějak jsem zapomněl napsat, jak moc se mi dařilo na domácí půdě v Graspu na dílně KM, kterou mám na starost. 

Jeden se takových 8 měsíců snaží, aby byla akce schválena vedením firmy, a že to nebyla legrajda, a pak to dopadne skoro stejně jako na Brátru. No dobrá - odjel jsem dvě RZ-ty. Ale tu druhou jsem dokončoval již s urvaným kolem a to mě stáhlo tak, že jsem ještě trefil cíl. Ale to už bylo prakticky jedno. Opět prasklé rameno. Je to vlastně bratříček toho "Bratřejovského" ramena, který v autě zůstal probroušen, i když byla v garážích náhrada. No holt tak dlouho se jezdí s načatým ramenem až to prdne. A ono to na točáku pár decimetrů před cílem prdlo. Žádný velký náraz o nějaký patník nebo něco - ani né. Jenom takové lehké cink o špulku. Pak jsem odložil autko a věnoval se videu a fotkám. Za časomírou seděla jako vždy bezchybná Janička, takže vše běželo jak má.

Takže pocity smíšené. Jednak z výsledku a druhak z trati, kterou jsme měli o poznání víc povolit a na druhou stranu radost, že ten závod nakonec docela dobře vyšel. No jestli se nic nezmění a bude na dílně místo budeme tu závodit i za rok.

Tak a nyní hurá na tělocvičny... s novým ramenem :-D

Doktor