14. Forest rally (5.5.2012)

10.05.2012 15:02

dám si zelenú a hned začnu ....

 

No takže Forest jo - jakože zelený forest na tej Velikovej, kde před dávnýma rokama chodil doktor za holkama (teda na bigbajs) a hned při příjezdu jakési ty vzpomínky naskočily. No to je tak dat si zelenú... Tož ráno vstanu, načepuju gořalu do Fagosovis okrasné lahvinky, sedneme s Fagasem do objednaného WRC (Oktávka Evo Dave). Přijedu na tu Velikovů s očekáváním bahna a kaluží po vydatném dešču z pátka. Nebylo to tak hrozné jak říkali ogaři, že to bude. Tož dáme relativně nové Ripmaxe a ideme nato. Zase kurňa první RZ pěkně pohnojená a je to zasejc okolová tej třicítečky. Tož je toto možné - kurrrrr....ňa - dám si zelenú - jsem se hned nasral ... Přitom profil prvních dvou RZ byl lepší, než profil druhých dvou, protože se na RZ 3,4,7,8 startovalo ze spoda a tam to bylo tak zavříté, že nato Branko fakt nemá ještě pařáty, tož to tam bůchal o ty zabůchané kolíky a co chvila to mosel tahat rukama - no tož óbrkatastrófe. Takto vypadal start těch pro mě nešťastných RZ - pohled z RZ (tož to znamená, že start je tam dole na konci fotky - jak je tam schovaný medvěd se zajícem při plnění manželských povinností)

Dal jsem si zelenú... Tak jsem si dal po dojezdu té nešťastné první RZ-tky malů a přezul jsem na jeté Ripmaxe a hned z teho bylo 19. místo v RZ - kurňa že to tak nende hned od začátku dycky... Ale co už né hergot - idu si zajezdit né - stejně ti draci ve předku to mají různě prořezané a techniku úplně kdesi jinde. Víceméně se to celé odvíjelo, že Čehúni naháněli Kamila, ale ten jim nedal ani čuchnůt... Vyhrál všecky RZte a všichni (teda všichni tam z těch mojich pozic okolo 25-tky) jenom krůtili lebkama co to kurňa je... Ani divoký furt nadávající Sibera se nedostal na dostřel. Ale mňa spíš braly súboje v tom našem poľu kolevá tej dvacítky - kde jsem tak trochu pošilhával. Nic idu na zelenú ... 

 

No šak sem se na tu dvacku aj dostal po pátej zkúšce - ale pak sem začal cosi zbytečně divočit a ešče se zezadějc blížili Panizi a Tänak, kteří měli cosik dodrbatého na autech v úvodních zkúškách, tož mi bylo jasné, že ti dva se přeženů jak šaratica střevama a tož s tím sem jaksi odmítl bojovat, bo by mi to bylo stejně platné jak Loanovi nealko. Co s tím žejo ...

Poté jsem se ocitl v takovém trochu vakuu - předemnou daleko - za mnou docela klid. Tož taky dobrý nápad. Dám tam Dasche.... Rozjezd ze spoda po tom bahníčku... To by hňup neudělal... Zalepené Dasche fungují totiž úplně perfektně a stáááášně rychle se samy od sebe vyklepů. No takže na sedmičce jsem to progumoval. Ocas taky Yugošský... nic dám si zelenú...

Nakonec, ale vládne docela spokojenost s 23. místem celkově. Míň však už ztráta skoro minuta na Jirku Martínka, který cca to samé nakúpil na Totalu na konci roku. No asi se zlepšil o dost a u nás se asi stagnuje... Budeme se nad tím muset asi malinko zamyslet... A to taky zrobime abysme tam nebyli za úplné sběrače borůvek ... Závod až na tu jednu zavřenou část byl doopravdy super hezký, stánek - pivko - klobáska perfišto, atmoška docela dobrá a výsledek přijatelný. Za fotky díky Frantinovi ... Našemu koníčku zdar by Doktor :-)