18. Forest Frog Rally 2016

17.06.2016 15:12

Zdar jak velká brambora čtenáří,

 

tož máme za sebou qua qua uqákanou žabu. Byla to sranda, byl to úspěch a nás to bavilo. Ráno jsme s Panizzim žertovali, že tu bramboru chcu - a ono to tak dopadlo. Kdyby mi to někdo řekl před závodem, tak mu ťukám na čelo. Je pravda, že jsme se cítili dobře - i při testu nových tlumičů, ale že to bude až tak dobré - to jsem netušil. 

Na shaku spokojenost moc nebyla, ale to jsem jel klasické Rally Blocky, abych se rozjel a až na poslední testík jsem tam dal štípané Blocky a to bylo trochu o něčem jiném. Tak jsme si v klidu odstartovali do jedničky - jeli si svoje. V cíli nás hned Robert upozorňoval, že spolu soupeříme. Což jsem si prvně říkal, jestli jel tak špatně, nebo co se děje... Naopak zajeli jsme kvalitní čas - třetí celkově, což bylo nad očekávání. Zato ve dvojce se to nesešlo moc dobře. V jedné zatáčce se nám kastla asi otřela o nohu a já jsem zbytek RZ přemýšlel, jestli byla nebo nebyla. V daném místě nikdo nebyl, takže mi ani nemohl říct. Ale v cíli jsem ju nechal napsat, abych měl naprosto čisté svědomí. Tou druhou záležitostí bylo, že jsem na RZ dojížděl Panizziho, který měl nějaký technický problém. Tak jsem se navíc ještě začal soustředit na něho a to rozhodně nebylo k dobru.

Zato ve třetí RZ se zadařilo a byl jsem podruhé ve své ERC kariéře druhý v RZ (poprvé to bylo na Vikingu, ale v úplně jiné konkurenci). Celkově to znamenalo posun na třetí místo. Na čtverce jsme se zase s Tanakem prohodili, což znamenalo náš pád na bramboru. Ale rozdíly nebyly velké a šance tu byla.

Bohužel ve druhé polovině soutěže se první tři už jenom vzdalovali a nebyli jsme schopni jim výrazněji zatápět. Na druhou stranu jsme si hlídali rozdíl za náma, kde byl Basso a Filda. Takže týmově velmi dobře.