5. Slovácká rally - INTERCUP

28.05.2012 13:21

Rally se spoustou otazníků - tak bych to nazval, co jsem v sobotu absolvoval v mém velmi oblíbeném Hodoníně, kde jsem nejen vloni debutoval s RC vozem, ale kde jsem i sloužil naší vlasti jako vojáček ... To byly časy.

V pátek jsem si chtěl kvalitně potrénovat - trochu se rozjezdit, abych neměl onen syndrom první RZ, což znamená - než se rozjedu všici fuč... Tak jsem si vzal Fagasovo vybavení a svoju Lanču (to zní jak Anču - fuj) a udělal si trať na potrénovačku... V tom však přišla návštěva (znáte z Mrazíka - Ivan - nikým nezván - nevítán) a bylo celé testování pohřbeno. Pár zatáček jsem se svezl a šel dost nas..štvaný dom. Dal jsem si p+p (pivo+panák), nabyl jsem baterky, vysílačku a nachystal jídlo do Hodonínka a šel se nato vyspat.

Ráno se hezky vstalo a už jsem si to šmároval do Hodonína. Proběhla registrace - shake - poslední přípravy. A šupajda na první RZ. Proběhla domluva s Duvalem o čištění, kterou jsem dodržoval jenom já a on pak stejně odjel, ale hned jsem pochopil, že bych mohl mít výhodu ve fyzičce, protože tohle bylo hodně o běhání za rychle jedoucím autem. První RZ - 17. flek - dobré dost dobré - takže přeci jenom poctivě provedený shake (rád bych řekl páteční příprava - ale to asi ani omylem) se projevil a nenechal jsem celý svět ujet hned na první RZ. Dobrý začátek. Dal jsem auto do ÚP. Odjel druhou RZ - taky dobré - stále celkově na 17. místě. Chtěl jsem dát zase auto do ÚP, ale cosi mi říkalo mrkni aj dovnitř. Však jasné rameno předního kola bylo tak tak na vypadnutí - tak jsem dotáhl všecky šroubky. Troječka dobré - všecko v richtiku - stále celkové 17. místo...

A přišla 4-ka. Bóóóóže... jak je v písni - zaco pane Bože zaco uhlíky v motoru jsou v prdeli, zaco pane Bože zaco dyť mi to kluci říkali. No chápete to? Ti co ví - ti chápou. Milovaný stroj se zastavil v půlce a dál prostě nejel. Jojo byly to ty uhlíky. Hlavně, že byly nové v kufru - já bych si dal facku ( ... ). No tak jsem z RZ 4 odešel s přiděleným časem. Vůbec jsem nebyl naštvaný, mluvil jsem slušně a psychicky vyrovnaný jak jsem si pěkně pohnojil suprově rozjetý závod jsem si s Jugoslávským klidem (což mě vlastně charakterizuje) vyměnil uhlíky v motoru. RZ 5 stále pod dojmem pos...né soutěže odjeta docela špatně. Tak jsem si zašel na své oblíbené Karlovačko, abych se nějak dostal do náležité pohody a hned to bylo znát. Bez nervů, avšak rychle a agresivně pojatá RZ6 vstoupila do historie stáje a 11. čas v RZ po brutálním "katu" těsně před cílem je zatím nejlepší odjetou RZ co se pořadí v RZ týče. Po dalších dvou Karovačkách jsem dojel i poslední RZ tak nějak v pohodě okolo 17. místa. Celkové 26. místo je samozdřejmě velké zklamání, bylo to na 17tku pěkně rozjeté...

Z Hodonína si nejen proto odvážíme místy rozporuplné dojmy. Vyloučení Sibery za nesportovní chování nemá oporu v pravidlech. Je však pravdou, že by bylo lepší se na vryp nemuselo reagovat až tak vulgárně - s tím rozhodně nesouhlasím, ale i přesto by pravidla měla být striktně dodržována a né jak se to komu hodí do krámu - to je potom bordel jak v tom našem parlamentu, kde si každý dělá co chce a jak se to zrovna hodí. Je zde i dalších pár otázek, jak je to vlastně při prošvihnuté registraci či důkazním řízení při podávání prostestů při údajných chybách jezdců na trati - viz. přejíždění kuželů, pohazování aut atd. atd. Věci však začínají být místy průhledné a do očí bijící. Toto je prezentace čistě soukromého názoru - který nemá ani nikoho podporovat ani hanět. 

 

VIVA YUGOSLAVIA by Doktor