CIK CAK

08.10.2012 08:18

Ahojte vážení přátelé,

 

tak jsem se rozhodl, že přijmu pozvánku od Pavla Kopytka, který mě letos už několikrát zval. Mělo se jet v Loukách u Toyoty, ale bylo včera tak hnusně, že byl náhradní špílplac v garážích u autobusáku. Bylo fakt pěkně hnusně a to po celý závod, takže všecko to bylo prokřehlé - k vidění byly i čepice a rukavice.

 

Prvně bylo potřeba se rozkoukat, mrknout se jak to na této soutěží chodí. Zajímavostí jsou průjezdové fotobuňky, které však pracují velmi pěkně. Velký to rozdíl v přesnosti oproti zedartu a jejich stopkám. Jezdí se to hodně okruhově, takže se za autem moc neběhá. Jezdilo se na 6 kol myslím. Zařízení vždy po projetí daného počtu kol vydalo zvukový signál, že je jízda u konce. Tak jsem se rozkoukal, vytáhl auto - zkusil, jestli to jede a ejhle ono to moc nejede... Tož to studuju co jsem opoměl a ejhle. Rozerval se řemínek zadního náhonu. Ten už byl načatý - čekal jsem to, ale zrovna tak brzo? No jo, opravovat to nemělo cenu, protože to je vyházet půlku auta ven. Takže jsem jel předohrab. Prvně jsem byl malinko nasštvaný, ale nakonec jsem si docela dobře zajezdil a je to dobrá zkušenost s dvojkolkou. Je třeba trochu jiného jízdního stylu a držet auti v otáčkách a být přesný - neztrácet zbytečně dlouhýma obloukama okolo kuželů. Výsledky nejsou příliš podstatné, ale celkové 12. místo (24.startujících) je na dvoukolku docela slušné. Prostě jsem si docela pěkně zajezdil a tím bych to celé uzavřel.

 

Cik cak je zajímavý, je pravda že je více okruhový a dle toho jsou tam i kastle, kdy špička jede okruhové placky. Z rozhovoru s Lysmenem vyplynulo, že to má hodně velký vliv na celkové výsledky. Jako potestování na určitý druh povrchu je tato soutěž naprosto ideální. Nebo vyplnit si nedělní odpoledne. Nájezdový čas kolem 18ti minut je docela slušný...

 

Ze stájí DOKTOR RACINGu přeje pěkný den Brane