Great Cross 2020

03.06.2020 15:55

Úterý 26.5. ca 19:30 - večer běžím na fotbal a po ca půl hodině hry mi při sprintu (rozuměj trochu rychlejší chůze) do obrany křuplo cosi v zadním stehením svalu. Bolest festovní. 

Středa 27.5. 6:30 - hned ráno začínám používat zázračnou mast z Mysločovic od mojí maminky a kulhám do práce

Středa 27.5. 18:00 - už po několikáté aplikuju dva druhy zázračných mastí

Středa 27.5. 20:00 - hlásím Freddymu svůj problém. Zatím jenom hlásím problém, nic konkrétního. Uvažujeme o mém startu někde kolem st.č.30.

Čtvrtek 28.5. odpoledne - zveřejňuju, že mám problém a že se rozhodně nevyplatí mě dávat do tipovačky. Činím tak proto, aby i ti, kteří mě jen tak nepotkají měli správné informace a všichni měli stejné podmínky při tipování.

Pátek 29.5. dopo - situace se rychle lepší, ale stejně si stále myslím, že kdybych náhodou sebral bodík do tabulky týmů bylo by to zlaté, ale nevěřím tomu

Pátek 29.5. večer - chystání tratí mi nijak zásadně neublížilo. Je pravda, že velkou pomocí byl Ivan a hlavně operoval s hráběma a vymetal trať. Stehno trochu táhne, ale závodit se bude. 

Sobota 30.5. ráno - naposledy mažu stehno zázračnou mastí a implementuju stahovačku (ostatně jako minulé 3 dny).

Sobota 30.5. 10:00 - je vše nachystáno a je po shaku. Je to docela dobré. Plánuju, kde si budu nadcházet a největší obavy panují se seběhů. Dva na Bertovi a jeden z lesa jsou nejpalčivější místa tratě, kde to bude asi bolet (včíl myslím hlavně časově). Startuje RZ1 - jsem zvědav, jak to půjde.

Sobota 30.5. 10:20 - 6. místo??? To jako fakt? Otázka není jak se mi běhalo, ale co ostatní dělali? Dyť jsem jel plíseň jako prase a ještě za tím ani moc neběhal, spíš si nadcházel. Pro mě opravdu překvápko.

10:30 - pomalu začínají kecy o simulantech.

11:00 - druhá RZ je o cosi horší. 8. čas v RZ. Ale není to zlé. Je to stále šestý flek celkově... Měním baterku.

11:50 - trojka se nepovedla. Není to tragédie jakou zažívá např. Taylorka naše milovaná, ale je to až jedenáctý čas v RZ a to znamená pád na sedmé místo celkově. Jenomže celkově dvanáctý má na nás ztrátu jenom 3 buchtičky. Obavy se množí. Myslím, že soupeři cítí krev. Pojedeme však zase spodní RZ a ty mi vyhovují víc. 

12:00 - zjišťuji, že stahovačka spadla až na koleno a neplní funkci na stehnu. Sundávám jednu odepínatelnou nohavici z gatí, upravuju stahovačku do polohy na stehno a nohavici již nepřipínám a vzniká tak nový model s jednou červenou podkolenkou. Není to new design, je to praktikuš model. Ale zájmu a různým kecům to stejně neuniklo. 

12:16 - staruje se opět dole - tyto spodní RZ mi vyhovují - zde si věříme víc

12:30 - ano potvrzuje se, že seběhy nám moc nesedí, ale tady ta spodní část relativně ano. Čtvrtý flek v RZ je velmi slušný. Navíc to znamená posun na pátý flek celkově a to je v daných podmínkách prostě bomba.

13:01 - startuje další "spodní" RZ. Jedeme v klidu - žádné velké chyby (záseky). 

13:05 - jsme v cíli a Ivan hlásí první flek. Ale my máme na futrech trojku a teprve za náma jede např. Večerka, Nedbal apod. Tak chvilku stojím u výsledkového dotykáče. Ještě malou chviličku to vypadá na super úspěch v podobě vyhrané RZ. Ale pak přijíždí madam dlouhonohá Taylorka a o 0,7 buchtičky nás sune na druhé místo. Škoda no. Takový pěkný dílčí úspěch to mohl být... nebyl, neva.

13:30 - pod tíhou kvalitně zajeté RZ se rozjedou kecy o simulantech naplno a k tomu se přidávají příspěvky o przniteli tipovačky :-( - no to mi byl čert dlužný kurecprdec

13:45 - jedeme zase dvakrát z vrchu. Nahoře si říkám, že klid a žádné velké divočení. 

13:50 - docela to vyšlo 

14:00 - vypadá to na slušný třetí flek v RZ. Tak to je supr. Docela slušně si tím upevňujeme celkové páté místo. A navíc dýcháme na záda dvoum posádkám před námi (Basso, Gryazin). Bude to ještě sakra zajímavé. Nesmíme dělat blbosti a jet jak jedeme.

14:10 - v servisu se šíří zpráva, že Fagaso vůbec neodstartoval do RZ. Navíc ani nešel zpět do servisu a prý zůstává někde nahoře u startu v lese. 

14:25 - jdeme nahoru na start předposlední vložky a dolů z kopce běží mladý Lappi a všem co jdou nahoru radostně hlásá "je to dobré neoběsil se, čeká tam na start". Všichni se baví na téma, jak toho mladého společně vychováváme do supr vtipného klučíka - má dobrou školu.

14:30 - startuje předpo RZ, která už není tak dlouhá jak ta předchozí. 

14:35 - ta se nám ale sakra nepovedla. Při sjezdu cestou směr zadní "letiště" jsme byli delší v jedné zatáčce, kam jsem neběžel. A právě tam v tom nejvzdálenějším místě najelo auto na jakýsi kořen a nehlo se z místa. A nehlo a viselo na břichu. Do prhergot. Takže tam musím dojít. Auto nasadit a pak hurá dál. Já nevím, jestli to byly buchty tři nebo pět. Ale ztráta to byla. A za dalších pár zatáček se zase dohaduju s kolíkem, jestli uhne. Fakt neuhne. No byla z toho docela slušná rana na prvního (asi 12 buchet).

14:38 - zjišťuju, že Basso měl asi ještě větší problém jako já. Dokonce zajel ještě hůř a spadl až za mě. Takže velice pokažená RZ znamená paradoxně postup na bramboru.

15:10 - startuje poslední RZ. Náskok před Basištěm je pouhopouhých 0,5 sekundy. Bude to ještě napínavé. 

15:20 - nedopadlo to. Basso nám dal v polední RZ buchtu a tím pádem je v celkovém pořadí o 0,488 sekundy před náma. Je to malinko, ale holt to znamenalo pád na páté místo. Nicméně je to super a jsem velice rád. 

16:30 - parkuju auto u Graspa, přesedáme a jedeme dom

18:00 - začíná tisková konference. Pochopitelně jsem pranýřován za svoje páté místo, potento tipovačku, zničené poloosy atd. atd. Asi mě ráno bude bolet hlavička ...

Souhrn:

Great byl traťově výborný. Panizzi dostal pochvalu. Dokonce ani Fagaso nebrblal jak je jeho zvykem, když není u chystání tratě. Páté místo je super úspěch. Noha mě celý týden opravdu bolela, ale tohle už asi nikdy nikomu nevysvětlím. Proto jsem se zařekl, že příště nikomu nic neřeknu. A už vůbec ne veřejně. No takže co bylo to bylo a nechme to být. Včíl se těšíme na Žabu, která je běhavá a to nás vždy docela bavilo. Snad nám vyjde počasí stejně jako na Greatu, kde byl povrch naprosto dokonalý. Za zmínku stojí naše týmové druhé místo. Mohlo to být místo první, ale ten pád v poslední RZ a ztráta jednoho pomocného bodu znamenala, že jsme při rovnosti bodů s Vestem byli až druzí, protože oni brali lepší umístění. Ostatní soupeři měli problémy, jak technické, tak personální problémy. A proto nás mrzí, že my prakticky jedinní v plné síle a bez technických problémů v cíli jsme nedosáhli plného bodového získu. No jo taková je holt situace... Tak to chodí. Uvidíme co na Žabě.

Mějte se všichni blaze a naviděnou na Žabě.

Doktor X