I. Tělocvična - ICE NEXT CUP

20.01.2019 17:02

Ahojte čtenáří a čtenářky.

 

Prvně bych Vám všem rád popřál vše dobré v roce 2019 - hlavně zdraví.

 

Tak jsem zde s reportem z prvního absolvovaného závodu v kalendářním roce 2019. Je pravda že letošní zimní CUP je jak na houpačce. Posratý Oldcater, dost dobré Graspo a zase posratá první tělocvična. Proč zase špatně? No pojďme se k tomu postupně propracovat.

Na první tělocvičnu jsem nachystal novou kastli - jak jsem zde již prezentoval. Nový Peugeot 307 WRC je o poznání delší, než jsem byl zvyklý. Bylo třeba si malinko zvykat. Jinak na autě nebyly žádné úpravy ani servis. V tělocvičně není shake, tak se na závodní trať nastupovalo přímo natvrdo, bez rozježdění. A první RZ naznačila, že to bude všecko v sekundách či dokonce desetinách. Bylo cítit, že se všichni rozjíždí a tak deváté místo nebylo zas tak špatné, ale hlavně ztráta pouhých 5 buchet na prvního je docela pozitivní. Bylo to tam prostě nasekané v těsných rozestupech. Překvapil dlouze absentující Grzyb, který zajel druhý čas a překvapil tak nejen slečnu časomíru. Chtěl jsem na dvojce trošku přidat. Ale před startem jsem místo předstartovního soustředění se usměrňoval mírně zlobící děti a až pípající časomíra mi dala najevo, že je čas vyrazit. Pochopitelně mě to rozhodilo a tak jsem se nerozjel do RZ ideláně a v části s žiněnkama na středu tělocvičny udělal chybu a hodil auto na střechu. To jsem byl ještě docela daleko od auta tak chvilku trvalo, než bylo zpět na kolech. No bylo to třinácté místo v RZ a ztráta skoro 10 buchet. Nic kua moc. A trojka byla výsledkově richtig to samé. Teda byla to dvanáctá pozice, ale opět skoro těch 10 buchet.

Tak když mi nešlo závodění, začal jsem dělat to, co mi jde dycky docela dobře - blbiny. Vycpal jsem si břucho ručníkem, dal si na hlavu Pepíčkovu "vlasatou" čepicu, sedl si do jeho křesla, imitoval cigárko v ruce a vydal rozkaz Arlenko trhej. Vedle sedící Taylorka to docela vtipně komentovala, že má Dočkal konečně vlasy... Sranda mosí byt.

No ale poďme zpět k závodění. Na čtverku jsem si trochu přidal výkon, protože se mi ostatní zdají být daleko rychlejší na rovinkách. Ale moc jsem si s tím netykal a spíš se učil. Na druhou stranu devátý flek nebyl tak zlý. Takže jsem se rozhodl tam výkon nechat a učit se směr rychlost. Špioni na balkóně referovali, že jsem narozdíl od ostatních přede mnou moc daleko od kuželů. Takže snaha pokračovala v RZ5. A snaha velmi úspěšná. Dojel jsem a slečna časomíra hlásí 4 flek. To už bylo docela pozitivní. Pak sice dojel pekelně rychle jedoucí Yaris mladého Bílka a posunul nás na pátý flek, ale i tak se tento dílčí úspěch docela dá. Tak jsem se těšil na šestku nastavení nechal tak. Bylo se třeba se ukázat, když už to bylo live na FB. Ale co čert nechtěl. V závěrečné části RZ jsem narazil do špulky a vypadla mi poloosa z diferákového domečku. A to tak blbě, že mi to zablokovalo kolo. Těch posledních 10-15 zatáček jsem logicky ztrácel. Těžko říct naprosto přesně kolik to bylo, ale z přímého přenosu jde vidět, že jedu v jedné sekundě s Holasem. A ten dojel v poslední RZ šestý. No ale na to se nehraje a třeba zjistit, proč se to stalo. 

Takže nelze hodnotit tento výsledek ( celkové dvanácté místo ) jak pozitivní. Na druhou stranu jsem si docela pěkně zazávodil. Byla to pěkná klouzavá sobotka zakončená v úzkém kruhu pořadatelů s kopcem srandy...

Zdarec by Doktor