IRC - Hvozdná

03.07.2013 19:39

IRC – Hvozdná

 

Na tento dvoudenní (sobota – neděle) závod jsem se přihlásil hlavně kvůli tomu, abych po dlouhých více jak dvou měsících chytl do ruky techniku jízdy a vůbec si oživil návyky. Nebylo účelem nějak s někým závodit – prostě kvalitně potrénovat na tratích, které připravoval Basso a kterým jsem tudíž věřil, že budou kvalitní – otevřené. Větších výhrad nebylo, takže v tomto směru spokojenost. Jenom gumy pro historiky byly nutné obut, jinak jsem se o nastavení vozu pranic nestaral.

 

Rozjezd byl doopravdy pomalý. Časy velmi špatné, Panizzi byl hned po první RZ kdesi v nedohlednu, Ice měl důvod taky k úsměvu, no a já musel zrychlit. To zrychlení nebylo tak rychlé a do ideálního tempa jsem se dostával až v neděli kolem poledne. To ale mezitím notně zachcalo a tratě byly pekelně kluzké, což pár kluků odneslo pádem a na předposlední RZ jsem záda nakonec hodil aj já. Takové nic moc pro oko diváka, ale tož lehl jsem si tam pěkně. Ice šel zrovna okolo (došla mu baterka, tak si nesl auto z RZ pryč) tak se mohl pokochat. Ale spíš to v něm vřelo, že se v jeho servisu stala chyba...

 

Druhé místo v kategorii Historiků se možná čekalo, ale odstup na Panizziho  (3:42 minut při nájezdu 59:37) je docela hodně. Ale na druhou stranu celkové 13. místo je docela slušný počin a při konkurenci, jaká v IRC je, je to slušný počin. Aj nějaký bodík do týmů spadl a tak se dá nakonec říct slušná práce a spokojenost ve stáji.

 

Malinko horší je to z přípravou na Tour de Cabin, protože auto v průběhu závodu vypadalo asi takto:

 

No a to není prdel vyčistit a dát znova do kupy...

 

Zdarec by Doktor