Legend Rally Show - Hvozná - volný podnik

05.04.2017 18:46

Tož si představte, že mě normálka volá ta naša "figurka" (předseda PuDr. Josiph Stalinovič Pekin) a jenom tak z patra mě proprcne, že sice sorry jako, ale kde je kua článek... Tož co zbývá iného, než sednút za ten stařičký compúter a dačo sem jebnút. Bo kdo tého fryštáčána má furt poslúchat. Tož chtěl jsem zrovna zajít do hentého zařízení na cestu kolevá světa + dýmka míru, ale tak co už no. Vaše přání je mi rozkazem.

Tak dost tlachů a jdeme nato. 

Původně se měly Legendy konat v daleko komornějším prostředí jako test všeho možného co RC závody v našem podání vyžadují. Upřímně jsem si myslel, že nás tam bude úzká skupinka pořadatelů Nextu + pár nadšenců. Opak byl pravdou a jak narůstal počet přihlášených tak narůstala zodpovědnost všech udělat závod na takové úrovni, jaká se všeobecně čekala a žádné testovačka sem testovačka tam. Jaký byl výsledek a jak naše snaha dopadla? To nechám na závodnících, kteří nemají se spolkem nic společného a můžou hodnotit nezávisle, kriticky, jakkoliv. 

Při stavbě tratí jsme se ale docela dobře bavili a např. Fannek aréna, která soutěži dala velice pěkný punc byla zrobena doslova z hecu. A věřím, že se tohle místo líbilo. Místy to bylo Švédsko (v hale), následoval Deutschland (venkovní panely), trochu Pindula v lese (rozbitý asfalt) a řekl bych i trošku Argentina (ty zatáčky pod Fannek arénou). Byl to velmi zajímavý mix. Když to člověk ví dopředu tak nato musí nachystat auto. Proto jsme ještě večer prdli na FB fotky co jezdce čeká, aby se stihli připravit. Výhoda této lokality je, že šlo věci nachystat skoro nahotovo a ráno se v klidu sejít v rozumný čas a přitom mít ještě nějakou tu rezervu.

Ráno v 8 jsme všecko dochystali, zrobili prezenčku - kdy zase náš problémový kamarád a občasný taxíkář řídící zajímavé vozy se nedostavil (???) a tak nebylo 39 ale 38 startujících. No a začal jsem si chystat auto, které jsem 4 měsíce neměl v ruce. To je chlapci a děvčata pekelně dlouhá doba. Soupeři jezdí skoro celou zimu po různých akcích, zatímco já trénoval dlouhý oblouk. No jo ... Navíc byly Legendy bez shaku. Takže první seznámení bylo docela tvrdé. Fakt mi to celou sobotu moc nešlo. Na panelech jsem se cítil docela dobře, ale hala a šotka nic moc... No a tak to bylo cca celý den. Doufal jsem v souboj o bednu, kde se rvali Holas, Panizzi a Kamil, ale ti byli docela záhy v trapu a můj souboj se odehrával s Honzou a Davidem, který to drtil s dvoukolkou. A drtil to tak, až mě rozdrtil. Musím přiznat, že jel s tím Adámkem pekelně. 

Bylo to super si zase po čase pojezdit a bavit se RC zábavou. Výsledky nebyly podstatné, ale bylo to přesně tak jak jsme vtipkovali na startech RZ. Ve druhé zatáčce klapky a závodní režim - a všichni dojednoho!!! Chtěl bych na závěr poděkovat všem klukům a holkám co pomohli nachystat a sklidit tratě a zvlášť chci poděkovat Kamilovi za jeho slova při odjezdu - nebudu nic zveřejňovat, ale díky... STÁLO TO ZATO!!!

 

Zdarec by Doktor

Fotka uživatele Next RC Rally.