MČR - Světlá nad Sázavou

16.04.2017 17:50

Nazdáááár čtenáří,

tak jsme včera (v sobotu 15.4.2017) byli na výletě ve Světlé nad Sázavou na závod MČR. A zjistili jsme:

- že kluci z Čech jedou strašnou palbu

- že Vítek Kutal je porazí i tak

- že je třeba jít s dobou a starat se o autíčko

- že je třeba trénovat

- že i souboj s Pavlínkou Hostinskou vlastně může bavit :-D (když se s tím člověk smíří)

Lokalita je velmi podobná dopravnímu hřisti v Malenovicích jenom je o poznání větší, protože má k dispozici dvě přídavné plochy, které jsou o dost větší, než v Malenovicích. Střídající se povrchy dělají tuto lokalitu velmi těžkou na výběr pneu. Typický asfalt je proložen zámkovkou - posléze nájezd na kluzké dlažební kachle - a hrubý asfalt se spostou kluzkého písku (z tama budou nejhezčí fotky). Značeno bylo vše křídou s občasnou pomocí takových těch pískových hadů. Člověk si fakt musí hlídat kam křída vede, aby se neocitl na špatné trati (což mě se nestalo). Nijak obzvlášť jsem se na tento závod nepřipravoval. Ráno jsme sedli do auta a fičeli směr Vyšočina. Tak nějak jsem si říkal, že bych chtěl být tak deset fleků za Pepsonem. Ale to moje vystoupení nebylo od začátku příliš kvalitní. Vůbec jsem to necítil, nedokázal se dostat do rytmu a bohužel mi ani jedna RZta neulítla někam do kvalitnějšího výsledku. Nato jsem se právě v průběhu závodu zaměřil a říkal si ať to aspoň jednou ulítne směrem nahoru. Zkoušel jsem různé gumy, zvyšoval výkon (už zase špatně), ale bohužel jsem se nikam neurval. Myslím, že to nebylo ani jednou lepší jak třicátý flek ve vložce. Takže nic čím bych se měl chlubit. Celková ztráta na Davida Šintála přes minutu dvacet a skoro dvě minuty na Fildu Kopejdu, kluky se kterýma tak nějak jezdím, je dost velká. 

Víme kde jsou technické nedostatky - víme co máme dělat.

Závody to byly dobré hodně startujících lokalita pojmula. Strídání povrchů je dost dobré - to mě bavilo. Horší jsou ty hřebeny, kde hraje hlavní roli rejd. Tam jsem dostával na prdel. Velmi nepříjemný byl technický problém v picérce, na kterou jsem spoléhal, ale zato, že se asi nějaký kuchtík nedostaví (nebo tak něco) do práce pořadatel nemůže. Vyhlášení bych zkrátil (tam se musíme zamyslet i my).

Byla to super sobota. Zajezdil jsem si, pokecal s lidma, které jsem dlouho neviděl (Frantin, Prochy, atd.) a nasbíral nějaké zkušenosti.

Zdarec by Doktor