Novinka u doktorů

03.10.2018 17:39

Ahojte,

tak jsem zde s tím avizovaným článkem. Prvně jsem si chtěl ještě z pravidelných čtenářů trošku vystřelit a nachystat něco takového, jakože budou v D.R. startovat různí "kamarádi" a nebo nějaké takové podobné blibiny, ale to by mi asi málokdo sežral. I když některá jména by byla asi i k pobavení a výběr by určitě byl pohárový. Ono prostoru je dost - od Sibiře až po Francii :-)

Ale pojďme zpět. Jak většina dobře tipovala do naší garáže přijelo nové WRC. A je to Toyota. No přeci bych nesháněl Korejca jakéhosi a poslouchat doživotně pošíleného Fagasa. Ten týden mi včíl bohatě stačil. Takže heslo kdo si koupí Hyundaie na dosmrti kunda je platí.

Panizzi nás bude obviňovat ze lži. Ale Pepson se ptal nato, jestli jsem ho koupil v ČR. A nekoupil! Náš Jarin mluví Maďarsky :-D

Přikládám pár fotek z tvorby...

Zdarec by Doktor