Novinky pro rok 2013

13.03.2013 19:53

Milí a vážení přátelé mé stáje,

 

vítám Vás v roce 2013 a s obrovským zpožděním Vám (těm výše zmíněným přátelům) přeji vše dobré. Je to už obrovsky dlouhá doba, co jsem nic nenapsal, ale mělo to určité důvody. Bylo nezbytně nutné pro Vás stálé fanoušky mé stáje něco zásadního uvařit. Tým je už určitým způsobem zaveden, a jeho jméno se šíří naším krajem s dobrou pověstí. A protože byly ve stáji dvě volná místa pro nový ročník ERC (www.eurorcrally.cz) bylo nutné zatopit pod dvěma velkýma kotlama. První myšlenka byla, že vyčaruju něco jako "Sirael" v pohádce o císařském pekařovi, ale chyběly ingredience. Prostě v překladu Michéle Mounton je jenom jedna a druhá se už nenarodí a vyčarovat nelze. No zpátky k těm kotlům... Do prvního kotle jsem naházel to nejlepší co jsem našel - tituly, pekelnou rychlost, mládí, inteligenci, perfektní zázemí perfektní rodiny, šikovnost a slušnost. Už víš kdo z toho "kotle" vzešel? No jasné - Kamil Sedláček (posádka Casier - ) - v minulém ročníku jednoznačně nejrychlejší jezdec ve Zlínském kraji. Kamil nemůže mít jiný cíl, než-li zaútočit na historicky první titul ERC.

Do druhého kotle, jelikož ty všecky tituly a výhry spadly do toho kotle pro Kamila, jsem dal to dobré co zbylo. Našel jsem dost rychlosti, docela slušný ranec srandy, nadšení, technické zdatnosti, ale nějakým omylem mi tam řachla flaška gořalky, kterou jsem se snažil rychle vylovit, jak vidíte z fotky, ale ona tam celá vytekla. No a jak to bylo šmrnclé tím litrem tvrdého, tak z této substance vyšel Jirka Suchánek alias Suchoš (Aghini - Cerrai). Tak co vážení přátelé a zároveň soupeři? Myslím, že Doktor Racing bude muset být brán vážně. A to v týmech i přesto, že sám "šéfinko" Küzmič jede kategorii Historic Trophy, takže od něho se nějaké ty týmové body z celkového hodnocení se čekat nedají.

Takže Doktor Racing jako tým mými ústy vyhlašuje atak na titul v kategorii jednotlivců, Historic Trophy a bednu v Team Trophy. Vím o tom, že jsou to velké cíle, ale s takovým materiálem nelze být prostě při zdi. To snad uznáš i ty čtenáři znalý poměrů RC dimenze.

A jaké novinky jsem nachystal já osobně? Žádné. Tak jsem byl zaujatý tím topením pod kotlama, že jsem z novinek nachystal tak akorát velké HOVNO. Takže stará Lancia, stará specifikace - nic nového - lautr hovno.

Na stránkách se letos rozhodně nebude dít žádná tipovačka, protože ERC má rozum a dá to na hlavní web stránek pro větší atraktivnost, takže jsem se toho celkově vzdal a bude to obhospodařovat vícero lidu i vzhledem k určitým již známým termínům absence apod. Nicméně pravidla, e-mail a všeobecné podmínky by se měnit neměly s výjimkou účastníků tipovačky. Nově by to měli být pouze aktivní závodníci ERC.

Slibuju, že už budu psát častěji. Mimochodem jsem velmi překvapen, že návštěvnost stránek nebyla vůbec malá i v době, kdy tu bylo téměř 3 měsíce naprosté ticho ... Děkuji všem za podporu ...

Zdarec by DOKTOR