Novinky

04.12.2017 17:14

Nazdárek lidi. Už zase jsem jednou dostal od Pepsona vyhubováno, že nemá co číst, ale jak vidím z přístupů není sám, kdo sem velmi pravidelně chodí a sleduje co je nového. Tak té většině, které ty moje řeči zajímají pro zábavu sem dám pár věcí co se děje. A ono se stále něco děje.

- první blbou zprávou je, že Pepson si zase vzal kohosi od nás a tentokráte zlanařil Tänaka. Už si asi začínám zvykat :-(

- nemám zatím náhradu do mančaftu 

- chystám preview pro ICY GRASPO - i když to ve finále bude kolektivní práce, aby Mikuláš dal nějakou nadílku

- už na ICY GRASPO bych rád využil nové techniky co se záznamů videa týče, takže by jsme se mohli zase někam posunout, protože si Next hodlá nadělit dárek na vánoce a napsal Ježíškovi

- no chystám nějaký ten článek co se za tento rok vše udá(va)lo a jak vlastně to bylo se vznikem Nextu a co vše následovalo

- zaznamenal jsem taktéž, že už nejsem na blacklistu v Intercupu a to jsem se ani nemusel plazit po kolenách a žebrat u nich ;-) :-D . Co však příští rok pojedu není jasné. Pepa chce abych jel MČR za Next - tak to zvažuju... Mám v plánu se mrknout na Moraviacup a nějaké to Brno - uvidíme.

- technika zůstává stejná 

- doma mám dvě nenastříkané kastle

To by pro dnešek mohlo stačit, i když zase bude, že je to krátké a že to mám na hajzlu přečtené za dvě minuty apod. - že předsedo ?!?

Zdarec by Doktor