Novinky

29.04.2020 17:02

Ahojte čtenáří,

vše dobré v této pěkně pojebaté době přeji - hlavně zdraví.

Už dlouho jsem tu nic nenapsal a dostal spoustu a spoustu urgencí co se jako děje. Mezi tím jsem napsal jeden rozhovor s Lolím, na který hodně lidu skočilo, že jsme doopravdy seděli spolu. Ne neseděli jsme spolu - bylo to tak jenom napsáno. Ale to bylo z mé tvorby pro čtenáře vše. 

Vůbec jsem nekomentoval závody zimního ICE. Nepovažuju to za tak zásadní závody, abych o tom psal reporty a napsat jenom tak ze srandy pár vět? To se mi zdá jako hazardování s mou literární reputací, kterou si už dlouho a velmi úspěšně buduji. :-D Nicméně krátká zmínka by nebyla úplně od věci i když to není to hlavní co chci psát. ICE nemá takovou prioritu jako velký NEXT, ale o to víc zábavy si člověk může užít. Nicméně 4 z 5-ti závodů vyžadují pinovky. A pokud možno nové pinovky. Já jsem letos žádné nekupoval a tak jsem nasadil to co jsem jezdil před rokem s tím, že si prostě jenom zajezdím. I v týmech nebyla moc motivace, protože už byl znám odchod mladého Ingrama. Takže jsme jeli s Taxisem jenom ve dvojku, ale i tak jsme si vedli velice slušně a celkově třetí flek si docela považujeme. Pochopitelně nejvíc mě baví Oldcater, který je na klasickém asfaltu a i když se jezdí prakticky stejná trať, tak je tam zábava a super poježděníčko. Graspo jsem měl o cosi víc na starosti letos, protože Fagasa skolila nemoc. A ten náš pekelně klouzavý povrch mě místy pěkně sejří. Letos jsme to oživili novým úsekem a teoreticky jsou možné i další nové úseky, ale to je ve hvězdách. Nicméně si tam můžeme užít relativně populárních kloboučků, které se nyní na jaře docela dobře prodávají jako ohniště či gril. A pak následují tři tělocvičny, které jsou zase velmi populární u široké veřejnosti. Letos jsme museli dokoupit hodiny, abychom udrželi formát soutěže jak ho znáte. Někdy malinko kroutím hlavou, kolik soutěžících se tam sejde. Prostě je to takový RC fenomén a důležité je se bavit. Letec to "bavit" bere po svém a dostane za uši ... ;-) - nebo žlutý plod :-D. Je třeba ještě zmínit, že jsme tu sezónu dojeli tak tak, protože jak si možná všichni dobře pamatujete, tak za týden po posledním závodu dorazil ten posrrrraný čínský produkt. To jsme měli štěstí a i ta následná oslava třetích narozenin Nextu stála zato. To mi zpětně připadá, jako kdybychom to věděli dopředu, že se s klukama ze spolku vidíme na dlouhé týdny naposledy, tak to stálo zato. Vlastně jsme tím podpořili hospodského už dopředu... A tím byl zimní Next uzavřen.

A ten velký letní nezačal :-( Pochopitelně povolenky vyřízeny, nahlášeny a včíl? Včíl máme po ... závodech. Zatím jsme oficiálně odložili Caterpillar, který by mohl najít svůj náhradní termín a ohledně Vikingu se oficiální vyjádření bude brzy řešit (nemám pravomoc - ani nechci prozrazovat kam to směřuje). Moje soukromá opitimistická vize je, že bychom mohli odstartovat za měsíc na Greatu (30.5.). Snad! Kurňa SNAD!!! Rozhodně, i když se pojede, tak to bude s odstupama v servisech a mezi RZ s povinnou rouškou či náhubkem! A to povinně a přísně! Takže uvidíme co nám ta vrchnost řekne 7.5., kdy slibujou upřesnění dalšího rozvolňování. Takže i touto formou za sebe apeluji na všechny vydržte a dodržujte nařízení, abychom si mohli zajezdit. Tak si všichni držme palce...

No a v posledním odstavci se budu velmi krátce věnovat samotnému Doktor Racingu. Jak jsem psal výše - opustil nás Ingram, protože si s dalšíma založil nějakou ambiciózní stáj jejíž jméno mi zatím není známo. No uvidíme co odpadlící z elitních týmů předvedou. Rozhodně budou konkurencí kucí ušatí. Ale to není to hlavní. To podstatné je, že do našeho mančaftu vrací Mr. Ott Tänäk. Byl s náma už v roce 2017, kdy jsme byli jen velmi tesně třetí v Team Trophy. Jelikož letos bude konkurence velká doufáme, že "doktoři" , kteří obhajují titul, budou opět na bedně. 

A to bylo to hlavní, co jsem chtěl sdělit a proto se loučím s optimismem, že se brzo uvidíme na závodech (snad 30.5. na Greatu).

Čautě a ve zdraví a brzy naviděnou...

Doktor