Pepou zakletý Forest

02.07.2022 17:55

Vítám všechny u dalšího článku, tentokráte z Forestu.

Forest na Žabě je moje oblíbená soutěž. Běhavé, rychlé tratě mě docela vyhovují, servis, hospůdka, případně i voda ke doupání. To vše dává dohromady velmi pěknou lokalitu k závodění, kde se nám historicky docela i dařilo. Jenomže letos to bylo trošičku jinak i když čas na tratích byl na úrovni třetího místa. Jenomže do toho vstoupilo jakési podivné woodoo našich svělých kamarádů z Redbulu. A to rovnou dvakrát.

Prvně se cosi nelíbilo Pepíčkovi (manager, majitel, guru a maskot RB). To cosi bylo oslovení Rotavátora Rotavátorem. Tož to by jeden nepochopil. Všichni víme kdo je kdo a naráz Pepsonek seslal na mou hlavu kletbu o karmě. Takové jakési podobné kecy byly na startu třetí RZ. No a při příjezdu do cíle se stalo cosi, co do včílškajc opravdu nechápu. Nějak strašně divně se spakovalo auto a napralo rovnou do cíle. Hrály tam roli i další velmi podivné okolnosti. Naráz mi tam kdosi (Petra, atd.) začal fandit. No každý musí uznat, že zato jednoznačně nemůže jezdec, avšak velmi podivné okolnosti. A vítr vane ze stájí vykleštěných bejků ... :-D

Druhak jsem se dostal do zcela zbytečné debaty o pneu při přípravě na RZ6. Viděl jsem, že někteří kluci jedou pinovky a tak jsem nad tím přemýšlel. A pak dojde krasavec hvozdenský, že je to zcela jednoznačně na pinovky. Chvilku jsem o tom popřemýšlel a pak je tam dal. No to vám byla ale kktina. Je možné, že zde na této RZ bylo ztraceno ještě víc drahocených sekund než trefením toho cíle. To se nedá přesně změřit - to dokonce i já chápu... Ale je neodiskutovatelné, jakou strategii nasadili kluci z RB. 

Pak už jsme jenom poslouchali výsměch a pozorovali úšklebky... 

Před poslední RZ to bylo velmi velmi vyrovnané a bylo nasnadě to prostě zkusit. Myslím, že tak dobrou RZ jsem už dlouho nejel. Žádná chyba, relativně rychlá a přesná jízda. V cíli jsem byl maximálně spokojen a doufal, že skočím aspoň někoho. Bohužel! Kletba toho dne byla tak silná, že veškerá snaha šla do hajzlu. S Bassem jsme si povykládali, že líp to ani nešlo (na tom jsme se shodli), ale ani jednomu z nás to nebylo nic platné. Basso zůstal pátý a já šestý. Mezi náma opět velmi malý rozdíl. A to je prakticky kolorit posledních tří závodů. Vždy těsně za Bassem. 

Mohl bych tímto poprosit Bassa, aby vyhrál Bratřejov? Nešlo by to prosím nějak zařídit, když ten váš superhero jezdící za rudé z října umí tak čarovat. Možná by to bylo ke spokojenosti ... Já bych rozhodně nebyl proti. Nicméně to je asi jenom zbožné přání. Tak to nechme otevřené a hurá za obhajobou třetího fleku z loňského Brátru.

Šestý flek není špatný. Ale při pohledu na ten cíl (ty gumy nechme bokem) bych brečel. Bedna byla na dosah.

Závěr proběhl obligátně u smažáčku a pivečka v naší oblíbené hosůdce u Žáků.

Doufám, že tento poněkud neobvykle pojatý článek nikoho neurazil, i když jsem si vědom komentářů, které budou po zveřejnění následovat.

Zdarec by Doktor

PS: RESTAURACE U ŽÁKŮ, RÁJ POCTIVÝCH SMAŽÁKŮ!