Rajd Report

23.08.2020 17:47

Čau všem,

tak jsem tady s dalším reportem, tentokráte z Rajdu v Lužkovicách. Tato moje velmi oblíbená soutěž nezaznamenala letos žádných velkých změn. Byly roky, kdy jsem zde docela testoval auto x týdnů před startem, ale letos to byl jenom jeden test asi 6 týdnů před závodem. Manfred totiž udržuje tratě v docela sjízdné podobě už hodně týdnů před startem soutěže.

Loni se mi na této soutěži díky spoustě vnějších vlivů fakt nedařilo a letos jsem to chtěl napravit. Na shaku jsem nebyl moc spokojen s nastavením vozu a tak došlo na lehké přitažení tlumičů = trošku jsem to přitvrdil. Od první RZ-ty to byl boj kolem šestého až osmého místa. Na jedničce byl krátce po startu v jedné zatáčce jakýsi vylezlý kořen. Basso tam udělal chybu a Tanak mě upozornil bacha tam nato. No a je ti jasné jak to dopadlo. Visel jsem tam... Na dvojce zase po startu je úsek podobný túrúrú. A hned chyba na nájezdu na skruž - komentářů a jakýchsi řevů ukřičeného Fagasa, a hned další chyba při odjezdu - a zase. Fagaso je slyšet ještě dlouho do lesa, kde už jsem se zkoncentroval, avšak tam zase potkávám Fildu Kopejdu, který má nějaký problém. Je nutno říct, že mě velmi férově pouští, ale hned jak ho předjedu tak chyba :-(. Není to moc příjemné, když jedeme dva hned za sebou. No prostě dvojka byla docela očistec. A myslím, jsem Fildu potkal ještě jednou, ale už nevím ve které to bylo RZ. No měl klučina problémy a mě to taky moc nepřidalo...

Paradoxně se mi začalo dařit až později. Normálně je to tak, že mám lepší začátky soutěže a konec už jedu třeba údržbu, nebo ty časy nejsou tak dobré jak ráno, ale tady to bylo trošku jinak. Povedly se dvě po sobě jdoucí šestka a sedmička. Tím jsem se dostal na dostřel čerstvému otci Bassovi. A rozdíl před posle RZ byl nicotných 0,6 sek. Luke byl určitě hodně unaven po několika probdělých nocích po narození potomka. Asi se to projevilo na posle RZ, která se mi fakt nepovedla, ale on to posral ještě víc a bylo z toho nakonec šesté místo. Slova o Bassově unavě nejsou planá a dokazuje to fotka z vyhlášení, kde si Basso pod vlivem únavy prostě a jednoduše zdřímnul. 

Takže z Rajdu si vezeme šestý flek. A hodnotím to velmi velmi pozitivně. Na Rajdu se ukázala jedna věc, kterou jsem na Žabě dramaticky změnil a ten, kdo sleduje výsledky ví, že jak se to sakra vyplatilo. A co to bylo? To ti nepovím...

RC rally zdar a NEXTU zvlášť!

Doktor