TOTAL - Intercup

02.10.2012 23:24

Na poslední závod Intercupu jsme se docela poctivě připravovali. Proběhla nějaká testovačka - teda rovnou dvě, když byl v pátek ten státní svátek, tak se nedalo nevyužít a právě to páteční testování byl asi malinko problém. Na testech však všechno fungovalo a auto jsem dostával docela slušně do ruky. V sobotu ráno jsem se rozhodl, že nepojedu s první skupinou tak zbytečně brzo jak jela, tak jsem jel po vlastní ose a po dotazu vzal sebou zelené sestry...

 

No při pohledu na celkové výsledky (https://www.intercup.cz/images/uzivatelske/pdf/000103.pdf) je všem jasné, že je to pro nás spíše podrůměrný výsledek. Faktem je, že první čtyři RZ jsem se trápil s pravým zadním kolem, které se průběžně zablokovávalo a já netušil čím to je. Od Duvala jsem si půjčil krytku - pak mu to vrátil, že je to právě ono, co mi blokovalo na RZ 3. kolo. No po RZ 4. jsem se hned omlouval a půjčoval zpět. Klobůčani a Dag Veselka zjistili, že to nebude nějaká krytka, ale zanesené ložisko. Díky Dagovi za půjčení toho praye. Poté už vše začalo fungovat velmi slušně... Jenom Branko dělal někdy malinko zbytečné a hloupé chyby jako např. trefení cíle, kdy čas na RZ byl celkově dvanáctý, ale pentle nás posunula pěkně dozadu. To nás fakt stále ještě mrzí, protože takové výsledky by jednoho potěšili - no bohužel... Celkové 24. místo není zlé, ale není ani uspokojivé pro náš tým.

 

Pro neúčast dvorního dodavatele fotek Frantina fotky asi nebudou. Možná je jediná Lancia ve startovním poli neatraktivní, nebo je to osobní - nevim... Sere pes... Však kdo chce pár fotek si najde - a videjko (https://www.youtube.com/watch?v=jZeWIC7i4Fo) z mé dílny jste doufám všichni už viděli .... 

 

Všem díky za pozornost a podporu...

DOKTOR