Tour de Cabin 2018

10.07.2018 18:47

Ahojte mí drazí čtenáři.

Je zde report z Brátru, který byl jako obvykle velmi náročný. Letos to vyšlo termínově na ony dva sváteční dny, tudíž se v práci končilo ve středu a mohlo se hned ve čtvrtek ráno frčet makat na tratě na Brátr. S mezizastávkou v dědině, abychom se ujistili, že o nás místní ví. Věděli pochopitelně... A těšili se. Po příjezdu na chatu jsme šli makat na tratích a poté ještě šli dolů do dědiny na místní srandamač svobodní vs. ženatí. Fagaso opět vyměkl a kopačky neobul. Já jsem si celý špíl docela užil a kvalitně si zaběhal. Jenomže borci mezitím o poločase odjeli zpátky na chatu a tak jsem se tam musel po fotbálku jaksi dodrbat. Večer na chatě byla spuštěna volná zábava a při vzpomínce na loňský rok a proslovu o inteligentovi vznikla nová krásná přezdívka pro našeho Freddyho alias Lou. A tou je "jaderný fyzik". Jak si možná dokážete představit byla to opravdová prča. Kus velké srandy jsme si užili u ohně...

Pátek začal ještě dochystáním tratí nad chatou, koupelí v bazénku a šupito presto dolů na hřiště chystat tratě na pátek. Místní už chystali velkou akci na sobotní afterpárty po závodu. Oni od 9 do 11 a my od 11 hodiny chystali tratě. Pochopitelně byla TdC rally ofiko zahájena u Jaroša, klasickým přípitkem. Pak jsme postavili ty tratě a připravili se na příjezd závodníků. Tentokráte jsem měl auto nastavené v pátek na asfalt s tím, že po páteční sekci to přenastavím na šotku. Pochopitelně jsem celé dopoledne poslouchal, jestli mám probroušeno, a jestli hodlám dojet aspoň shake. To jsem teda hodlal, ale je pravda, že jsem shake pojal docela ofafrno. Na první RZ jsem dal hooooodně sjeté sedanky. A to nebyla moc dobrá volba. Fakt to klouzalo. Tak jsem tam dal staré dashe a to bylo o cosi lepší. Ale zase jsem zapomněl dát podložku pod jedno zadní kolo a to malinko drhlo - tak jsem odjel dvě RZ. Na čtverku a pětku to bylo odstraněno, ale ani jedna RZ nevyšla dle představ. Ona tolik divácky populární paralerka nám vůbec nevyšla. Jeli jsme spolu s naším týmovým Ingramem a to co se stalo na mostu se snad ani nedá vymyslet. Ingram těsně před mostem vedl, ale havaroval. A to tak nešťastně, že posunul jedno L-ko do trati mě a já boural o to L-ko. No názorně to dokládá sada fotek od Zuzky. A všimněte si jak se vzadu baví Basso :-)))) No a diváci se bavili a smáli ...

 

Pak jsem přenastavil auto na šotku, nabil baterku a jelo se nahoru na chatu, kde už se v době našeho příjezdu docela pařilo ;-) 

V sobotu ráno se musel celý ansábl přepravit za louku. A start byl hned ostrý. Měl jsem v poznámkách napsáno, jak dokážu prokaučovat (napsal bych to jinak, ale kdyby to četli mladí...) hned prvního Mačeteho. A historie se malinko opakovala. 3 x jsem měl v autě strčenou jakousi větvičku a přejezd přes mostek byl taky velmi špatný. Ach jo. Nicméně start z opačné strany kopce (Robin Hood) nám sedl naprosto perfektně a hlavně jsem se krásně svezl. Druhá Mačeta jenom potvrdila, že ten sjezd moc rád nemám a navíc jsem o jeden kořen zlomil přední lyžinu a měl z toho prakticky radlici. Další Robin Hood nám opět zpravil náladičku a to jsem ho jel velmi opatrně. A stejně tak následně 2 x Tarzana. Pád z mostku do vody byl taky docela zajímavý. Po mostek jsem jel docela hezkou RZ a pak bác čumákem do vody a pak ještě dvojitá chyba před cílem - tam jsem nechal takových 8 buchet minimálně. A co horšího. Za mnou jedoucí teamový Ingram udělal kua richtig to samé. Pochopitelně se všichni okolo smějí a mluví o teamové strategii a čekají na Romana, jestli ju dodrží - naštěstí nedodržel. 

Pak následoval přesun nad chatu, kde nás čekali poslední tři - rozhodující - erzetky. Tänak se tlačil na naše průběžné sedmé místo a sliboval boj do posledního metru. A hned na první nad chatou tyto slova potvrdil. Na okruhu mě překvapili freneticky fandící tifosi při obou průjezdech a to nám asi paradoxně vlilo nitro do žil a okruh se nám docela povedl a odrazil jsem tím Tänakův útok. Následoval dnes již legendární průjezd túrúrú, kde jsem si už jenom hlídal velké chyby a nakonec z toho byl velice pěkný pátý flek v RZ a sedmé místo celkově. To beru.

Pak následovalo vyhlášení, velký úklid, přesun na onu nachystanou afterpárdy. Docela slušný bigbajs, ohňostroj a zábava jak má být...

A vo tom to je ...

Doktorus Maximus