Winter Challenge 2014/2015

04.03.2015 19:58

Nazdáááár děvčata a chlapci,

 

vy co stále ještě navštěvujete tyto stránky, kde se snažíme neupadat do stereotypu a nedělat ultra hrubé pravopisné chibi (jako Pepa bez Pepi - kdybych si pamatoval, kde jsem to četl-pozn. aut.). Očividně to tu stále navštěvujete, i když na počet návštěv má výrazný vliv má aktivita na určitých fórech (povětšinou na tvrdou pornografii nebo jiné wrc zájmy zaměřených). Ale i v dnech fórumklidu se tu objevují časté návštěvy a to je motivací to tu semo-tamo oživit nějakýma hemzama z dílny Herr Doktora. Tentokráte bych se rád, ostatně jak napovídá titulek, ohlídnul za zimním šampionátem.

Bohužel jsem letos nemohl odjet celý seriál a proto padlo rozhodnutí o vstupu do 4WD. Vše to bylo ovlivněno operací menisku na konci podzimu a na první soutěž jsem se mohl jenom tak přjet podívat s čagánkem po pradědečkovi. I další dva závody jsem vynechal ze zdravotních nebo rodinných důvodů a proto nemohla být o nějaké obhajobě v Legend Trophy ani řeč. Nicméně jsem tuto kategorii velmi pečlivě sledoval a byl to velmi zajímavý boj o každý bod a boj o titul byl do poslední RZ velmi zajímavý. Nakonec se z výsledků zdá, že rozhodla velká chyba, která mi není cizí a to trefení cílového zařízení. Ale historie se neptá a tak titul šampióna bere Andreucci před Blahnou. Musím se přiznat, že jsem měl obrovskou chuť na poslední závod nasadit Sedany a jít se klouzat v kategorii a pojmout to již jako trenirovku na úvodní závod ERC. Ale protože jsem se do toho klukům nechtěl motat, tak jsem se držel 4WD kategorie. Nakonec tam šlo ještě o týmové umístění a boj s A-týmem Davida Kubeše. Bohužel jsme se nedokázali dotáhnout na druhé místo. Hlavní příčinou byla neúčast (asi hlavně ta moje) na některých závodech. A kalich hořkosti jsme si dopili v poslední RZ posledního závodu, kdy Basso urval kolo a klesl v celkovém pořadí. Takže nakonec jsme v týmech obsadili krásné třetí místo. 

 

Sám se svým výkonem nejsem příliš spokojen. Především bylo třeba se líp starat o techniku. Zvláště pak problémy se zadním diferákem byly docela zásadní. A taky absence trenirovky je taky dost důležitý faktor. Taky je třeba se pověnovat nastavení travel a expa, aby to vyhovovalo mému jízdnímu stylu a hlavně aby to ruky zvládaly. Poslední závod, kdy byl vyměněn dif a taky proběhl měnší test se kladně projevil na výsledcích a proto jsem nakonec celkem spokojený parchant...

A včíl už plnou parou vpřed do vod ERC a obhajobou ...