Zakončená s Cikcakem

18.11.2012 15:32

Ahojte čtenáři,

 

jen krátce Vám napíšu o tom jak CikCak pojal svou zakončenou v Želechovické sokajdě. Bylo hlášeno předem, že jsou to parkery, tak jsem nachystal ripy, poléčil jsem v týdnu techniku - hlavní bylo vyřešit zadní náhon a hodně času zabralo řízení. Nicméně jsem díky tomu získal hodně zkušeností, jak naladit řízení. To se určitě bude hodit do budoucna.

 

V sobotu v poledne byl sraz. Tělocvična je to malá, tudíž se vše dělo na malém prostoru, avšak pro takové to sranda zaježdění to splnilo účel. První RZ byla taková jakože kvalifikační (do celkových výsledků se započítávala) a pak už se jezdilo po dvou současně. Jenom elitních 5 jezdců jezdilo samostatně a v tomto faktu spatřuji jedinou kaňku na pohodové akci. Když je lichý počet závodníků mělo to být naopak a ti co jsou vzadu jezdit samostatně - ať mají oni spíš výhodu, než ti nejlepší. Ale jelikož to byl srandamač, tak to neberu moc vážně. Mě se jelo docela dobře - stále jsem se pohyboval někde kolem osmého místa celkově, což hodnotím docela pozitivně. Ve tři hodiny začali dole v hospodě čepovat pivínko a při druhé rundě jsem se poohlédl, kdo jede jaké gumy a všichni z top 10 jeli piny. No všichni... Jugoš jel ripy - takže vlastně vedl ve své kategorii. Pavel byl tak laskav a na poslední RZ mi půjčil piny a jééééjda - třetí čas celkově. To mě poslalo na celkové šesté místo, což hodnotím doopravdy pozitivně.

 

Závěrem chci poděkovat Pavlovi za pozvání a tu zápůjčku... Bylo to pěkné sobotní odpoledne a určitě se s klukama příští rok párkrát potkáme...

 

Zdarec z Yugoslávie DOKTOR