Závěrečná

19.11.2014 19:09

Nazdar všem návštěvníkům. V sobotu 15.9. proběhlo vyhlášení ERC za rok 2014. V nově zrekonstruované restauraci Na Přístavu na nás čekalo velice příjemné a pro vyhlašování výsledků důstojné prostředí. Pohoštění bylo na vysoké úrovni, večeře tradiční svíčková... Tím hlavním bylo pochopitelně vyhlášení výsledků. Většina vyhlašovaných se dostavila a tak si odnesli velmi pěkné a velké poháry za letošní snahu. V oficiální části bylo oznámeno pár změn v pravidlech a probralo se to podstatné. Po večeři již následovala volná zábava, kde se zprvu vzpomínalo na napínavé souboje roku 2014 - co by kdyby a jak by apod. Poté přišel na řadu můj dárek pro desítku kamarádů a dali jsme si společně doutníček. Nějak si na ně začínám poslední dobou zvykat :-). U toho stolu "dýmu" se debata otočila od závodění až někam k ženám, jak to tak bývá a pěkně jsme si s Frantinem a spol. pokecali... Pochopitelně padlo pár dalších piv a protože jsem si vzal zcela výjimečně prsten, tak mě hlas z Mordoru odvelel domů relativně v dobrém stavu a čase. Je to zajímavé jaká se ve mě díky moci prstenu ozvala zodpovědnost... :-D Nicméně to byla dobrá akce - pro krásný pohár je již zakoupena nová polička a bude založena "hall of fame".

 
Moje fotky z akce:
 
https://plus.google.com/u/0/photos/114775918300526092827/albums/6082242483495266817
 
Zdarec by Doktor